Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به رشد فزاینده کشور در تمامی عرصه‌ها افزود: دشمن با سیاه‌نمایی پیشرفت‌های کشور و بزرگ‌نمایی مشکلات معیشتی مردم به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب، ایران در تمامی حوزه‌ها وابسته به کشورهای بیگانه بود و حتی پزشکان هندی و بنگلادشی مردم را طبابت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشان، نقش خیران نیک‌اندیش این منطقه را ستود و خاطر نشان کرد: افراد نیکوکار در توسعه و گسترش فضاهای آموزشی اعم از مدرسه، دانشگاه، بیمارستان و سالن‌های ورزشی نقش بسزایی در رشد و ارتقای این منطقه بر عهده داشته‌اند.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل نیز با قدردانی از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت این قشر زحمت‌کش در دوران کرونا، مانند هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند.

جواد نایینی افزود: موجب مباهات و افتخار است که در حوزه سلامت نیز رزمندگان بزرگواری برای سلامتی مردم از جان خود گذشتند و دوران سخت کرونا در این میدان به مبارزه پرداختند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان زارع، فرهاد و خادم شهدای حوزه سلامت منطقه کاشان اظهار داشت: در راه مبارزه با ویروس کرونا و برای سلامتی مردم این منطقه پزشکان و پرستاران زحمت‌های فراوانی را متحمل شدند و خاطره این شهیدان والامقام همواره در ذهن مردم ماندگار خواهد شد.

نایینی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر با همکاری مجموعه کارکنان حوزه سلامت توانست با غلبه بر بحران کرونا، این ویروس را مهار و کنترل کند.

همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان با تاکید بر ارتقای جایگاه سلامت در این منطقه، گفت: مجموعه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای حفظ سلامتی مردم مسوولیت خطیر و سنگینی بر عهده دارند.

کوروش ساکی با قدردانی از همت والای خیران سلامت‌ساز کاشان، اظهار امیدواری کرد با همکاری خیران نیک‌اندیش سلامت، بتوان گام‌های استوار و بهتری برای رشد و تعالی شاخص‌های سلامت و همچنین زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان این منطقه برداشت.

وی ادامه داد:  اگرچه ویروس کرونا آسیب‌های جسمی، روحی و مالی فروانی را برای مردم در پی داشت اما با تغییر عادت‌ها، فرصت‌های جدیدی را برای آنها به ارمغان آورد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، گسترش زیرساخت‌های اینترنتی و مجازی شدن آموزش‌ها را از جمله مزیت‌های و فرصت‌های ویروس کرونا در کشور بیان و اضافه کرد: این ویروس توانست بر عادت‌های سنتی مردم غلبه کند و ذائقه مردم را تغییر دهد.

سیدعلیرضا مروجی رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز گزارشی از فعالیت انجام شده در این دانشگاه ارایه و برای همکاری با سرپرست جدید دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

مروجی پنجم آبان ۱۳۹۹ با حکم سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت دوازدهم که ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در کارنامه داشته، به عنوان رییس این دانشگاه منصوب شد.

کورش ساکی سرپرست جدید دانشگاه فلوم پزشکی کاشان متولد بیستم شهریور ۱۳۴۱ در لرستان و متخصص روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز است که سابقه ریاست دانشگاه‌های علوم پزشکی ایلام، آذربایجان غربی و لرستان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی امام جمعه کاشان مراسم معارفه کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی امام جمعه کاشان مراسم معارفه دانشگاه علوم پزشکی امام جمعه کاشان مراسم معارفه کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: بین ۲۳ تا ۲۷ رشته تخصصی در چند سال آینده به دانشگاه علوم پزشکی استان قم اضافه خواهد تا باعث ارتقا سلامت در شهر شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم همزمان با هفته سلامت برگزار شد، اظهار داشت: سلامت خانواده در دولت سیزدهم به‌صورت ویژه مورد تأکید است که شاخص‌های سلامت موردتوجه است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: طرح سلامت خانواده ثبت جهانی شده است و سال گذشته طرح سلامت خانواده از پردیسان شروع شده و تا پایان تیرماه تا ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار خواهند کرد.
 
وی بیان کرد: در طرح سلامت خانواده نگاه مشارکتی و مردمی‌سازی سلامت است که باید پیاده شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: یکپارچه‌سازی سلامت موردنظر طرح سلامت خانواده است بستر هوشمندسازی و الکترونیکی شدن نسخ باعث شده بتوانیم به یکپارچه‌سازی در بحث سلامت برسیم در موضوع سرطان یکپارچه‌سازی در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه طرح سراج توجه به ارتقا سلامت اجتماعی و روانی جامعه سرمایه اجرا می‌شود، گفت: امید آفرینی، نشاط اجتماعی، بهداشت روان، تعامل اجتماعی و سلامت اجتماعی و افزایش کیفیت درمان و ایمنی بیماران مدنظر طرح سلامت خانواده است.
 
دکتر مصری بیان داشت: در استان قم با کمبود متخصص درمانی مواجه هستیم که باید برنامه‌ریزی‌های برای افزایش این متخصص صورت بگیرد که کارهایی انجام شده است و در برخی از تخصص‌ها در یک سال اخیر اتفاقات خوبی در استان قم رخ‌داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: بین ۲۳ تا ۲۷ رشته تخصصی در چند سال آینده به دانشگاه علوم پزشکی استان قم اضافه خواهد تا باعث ارتقا سلامت در شهر شود اکنون ۳۰۰ هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی استان قم وجود دارد که برنامه‌ریزی صورت‌گرفته  ظرف دو سال آینده به ۴۰۰ نفر هیأت علمی برسد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه در حوزه پسماند هم برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و برنامه مدونی تهیه تدوین شده است، ادامه داد: در جوانی جمعیت نیز دانشگاه علوم پزشکی قم شاخص‌های خوبی کسب کرده است‌.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان