Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:24:33 GMT

جزیره خارگ بستر مناسبی برای درآمدزایی است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۵۴۱

جزیره خارگ بستر مناسبی برای درآمدزایی است

شعیب بحرینی در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت جزیره خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل حضور صنایع بالادست بستر مناسبی جهت درآمدزایی در حوزه اقتصادهای خرد و کلان است و در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده لازم صورت بپذیرد.

شهردار خارگ افزود: با هم افزایی و همگرایی بین شورای شهر و شهرداری خارگ تلاش شده است که از ظرفیت‌هایی موجود شهرداری خارگ درآمدزایی حاصل شود که در اولین رویکرد خود با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرداری سعی بر احیای کارخانه آسفالت شهرداری جزیره خارگ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تلاش بر این است که زیرساخت‌های این کارخانه از ظرفیت‌های داخلی شهرداری بهسازی شود.

ایجاد ظرفیت‌های درآمدزا برای احیا زیر ساخت‌های جزیره خارگ

عضو شورای شهر خارگ نیز اظهار داشت: تلاش شورای شهر و شهرداری جزیره خارگ ایجاد ظرفیت‌های درآمدزا برای احیا زیر ساخت‌های جزیره خارگ است.

هدی موری افزود: یکی از اقدامات مؤثر در دوره‌های گذشته راه اندازی کارخانه آسفالت بوده که متأسفانه به دلیل عدم توجه و نظارت به آن، دچار فرسودگی شده است.

عضو شورای شهر خارگ تصریح کرد: از آنجایی که بهسازی معابر و کیفی سازی توزیع آسفالت یکی از مطالبات اصلی مردم و شورای اسلامی شهراست، انتظار داریم به این خواسته توجه جدی شود.

کد خبر 5409924

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شورای شهر خارگ شهرداری ویروس کرونا بوشهر بارش برف دهه فجر آمار کرونا کرمانشاه برف و کولاک واکسن کرونا عکس استانها شیوع کرونا اردبیل تبریز همدان برف روبی جزیره خارگ شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در دیدار با مدیران مجموعه پارک علم و فناوری استان گفت: پیشنهادی از سوی شهرداری مطرح شد مبنی بر این که طرح اولیه‌ای با همکاری مشترک شهرداری و پارک علم و فناوری استان تهیه و ارائه شود تا دیوار‌های مقابل کارخانه برداشته شده و فضای مقابل کارخانه که در اختیار مجموعه کارخانه هم باشد، به عنوان یک فضای شهری زیبا برای استفاده شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: با افزوده شدن این فضا به فضای در دسترس شهروندان، علاوه بر زیباسازی بصری شهری، تعامل بین مردم و مجموعه فناوری نیز افزایش خواهد یافت.

شهردار یزد تصریح کرد: مدیران مجموعه پارک و علم و فناوری استان پس از بررسی‌های لازم، آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کنند.

محی الدینی در خصوص مباحثی که در حوزه اجرای شبکه فیبر نوری در سطح شهر یزد مطرح شده بود، گفت: پیمانکاران شرکت سرمایه گذار مشکلاتی در اجرای فیبر نوری ایجاد کرده بودند که مقرر شد با اخذ تعهدات لازم و همچنین پرداخت هزینه خسارتی که این شرکت‌ها وارد کرده اند، مجوز جدیدی صادر می‌شود تا شبکه فیبر نوری در سطح شهر تکمیل شود.

شهردار یزد درباره تعامل و همکاری شهرداری با صندوق پژوهش و فناوری استان اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری یزد از سال گذشته سهامدار این صندوق شده است، به زودی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و رئیس صندوق امضا خواهد شد که انشاالله بستر همکاری‌های سازنده بین دو نهاد در زمینه‌های فناوری، نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه‌های دانش بنیان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه‌های خلاقیت و نوآوری و ایجاد ناحیه فناوری هم مقرر شد مجموعه پارک علم و فناوری استان طرح‌های خود را درخصوص ایجاد این ناحیه به شهرداری ارائه کند تا پس ازبررسی این طرح‌ها در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، جهت اخذ مجوز به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است