Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی آرژانتین از غیبت مسی و راه حل های موجود برای جانشینی او در ترکیب صحبت کرده است. 

لیونل اسکالونی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو آلبی سلسته، تیم ملی آرژانتین چند ماه قبل توانست راهیابی اش به جام جهانی 2022 قطر را قطعی کند و دیگر به مانند 4 سال قبل نگرانی بابت این ماجرا نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع عنوان قهرمانی کوپا آمریکا، طی روزهای آینده به ترتیب مقابل شیلی و کلمبیا (بامداد همین جمعه و بامداد چهارشنبه هفته بعد) صف آرایی می کندو لیونل اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی که برگزار کرده در خصوص شرایط بازیکنانش و دعوت نشدن لیونل مسی می گوید:

والتر ساموئل، روبرتو آیالا و دیگو پلاسنته از این پس جزوی از کادر فنی تیم ملی آرژانتین خواهند بود. الکسیس مک آلیستر به کرونا مبتلا شده و بوئندیا که با او در تماس بوده، همراه ما سفر نخواهند کرد. 

غیبت مسی؟ مشخصا دوست داشتیم که لئو را اینجا و کنار خودمان داشته باشیم. من با او صحبت کردم و به من گفت که ابتلا به کرونا اثرات زیادی رویش گذاشته است. بسیار مهم است که حال او بهبود یابد و به همین دلیل فکر کردیم بهترین تصمیم برای او، ماندن در باشگاهش است. بازیکنانی داریم که می توانند نقش جانشین مسی را ایفا کنند. 

ترکیب تیم؟ غیرممکن است که الان بتوانم چیزی به شما بگویم، ما ابتدا باید به شیلی برویم، تست کرونا بدهیم و بعد ببینیم که در چه شرایطی قرار داریم. 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد محرومیت یک ساله سرمربی سابق وردربرمن به اتهام جعل مدرک واکسیناسیون تمجید رونالدینیو از ویرجیل فن دایک: تو فوق العاده ای!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ آرژانتین عروسک صهیونیست‌ها!

دریافت 28 MB کد خبر 6076659

دیگر خبرها

  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • میکل آرتتا در مورد لیونل مسی: خوش شانس بودیم که بهترین بازیکن تاریخ را با چشم دیدیم
  • خمز فعلا در تراکتور ماندنی شد؛ گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی اسپانیایی بود!
  • خمس در تراکتور ماندنی شد
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • بهترین تصمیم فصل ژاوی برای بارسلونا
  • ترامپ آرژانتین عروسک صهیونیست‌ها!
  • واکنش آرتتا به هند جنجالی گابریل مقابل بایرن: ما از تصمیم داور سودی نبردیم
  • مورایس باید پاسخگوی شرایط سپاهان باشد