Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره تقابل تیم ملی فوتبال ایران و عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تیم ملی فوتبال عراق مانند گذشته نیست و ضعیف‌تر شده است. به احتمال زیاد هر دو مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و صعود خود به جام جهانی را قطعی خواهیم کرد.

وی درباره تاثیر دراگان اسکوچیچ بر تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر اگر لژیونر‌ها را از فوتبال ما حذف کنید، کف‌گیر فوتبال به تهِ دیگ خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقادی به اسکوچیچ ندارم و او شانس بزرگی آورده که ۱۶-۱۵ لژیونر بسیار خوب در اختیار دارد و فقط کافیست تیم را ارنج کند. وحید هاشمیان و کریم باقری هم کمک زیادی به او کرده‌اند. در تمام خط‌ها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و شاید در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی تنها یک بازیکن از لیگ داخلی به میدان برود.

*تاکتیک‌های اسکوچیچ نقش چندانی در بازی تیم ملی ندارد

ابراهیمی ادامه داد: تیم ملی ۷ بهمن با عراق بازی دارد، اما ملی‌پوشان بسیار دیر در اردو حاضر می‌شوند و در نهایت با دو یا سه جلسه تمرینی به میدان می‌روند. این نشان دهنده این است که تاکتیک‌های سرمربی نقش چندانی در بازی تیم ملی ندارد و او فقط در بحث ارنج کردن و سیستم بازی تاثیرگذار خواهد بود. اگر بازیکنان دو هفته یا یک ماه در اردو باشند می‌توان گفت سرمربی تاثیر زیادی روی سبک فوتبال تیم گذاشته است، اما وقتی با دو جلسه تمرین به مصاف حریف می‌روید یعنی بازیکنان نقش مهمتری در نتایج دارند. برای مثال محمد صلاح در کوران مسابقات باشگاهی به تیم ملی مصر رفته فیکس بازی می‌کند و در تیم کی‌روش تاثیرگذار است.

پیشکسوت تیم ملی درباره حضور هواداران در این بازی عنوان کرد: هواداران و خصوصا بانوان باید در استادیوم حضور داشته باشند، آن‌ها صرفاً قصد تشویق تیم ملی خود را دارند و مگر چه کاری می‌خواهند انجام دهند؟ سوال من این است چرا نباید ۳۰ – ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و این چه قانون و شیوه نامه‌ای است؟ در اروپا ورزشگاه‌ها با بالاترین ظرفیت پذیرایی هواداران هستند، در حال حاضر مدارس تقریبا حضوری شده‌اند و بسیاری از اماکن عمومی باز و در حال فعالیت کردن هستند، چرا باید در استادیوم ۸۰ هزار نفری فقط ۱۰ هزار نفر حاضر شوند؟

*مدیریت رئیس فدراسیون فوتبال ضعیف است

وی درباره لزوم مشورت فدراسیون فوتبال با پیشکسوتان تیم ملی خاطرنشان کرد: نحوه مدیریت رئیس فدراسیون فوتبال ضعیف است و مشاوران و میز فکر ضعیفی در اطراف خود دارد. باید از مربیان و بازیکنان بزرگ تیم ملی مانند حشمت مهاجرانی، بیژن ذوالفقارنسب و… که برای فوتبال مملکت زحمت کشیده‌اند دعوت کنیم. با تشکیل یک اتاق فکر به وضعیت فوتبال کشور رسیدگی کنیم. فدراسیون فوتبال به جای اقدام عملی و بهره‌گیری از توانایی پیشکسوتان تیم ملی، هر چند وقت یکبار یک قاب و لوح تقدیر به آن‌ها اهدا می‌کند.

ناصر ابراهیمی در رابطه با صعود نسبتاً آسان به جام جهانی و لزوم داشتن اهدافی بزرگ خاطرنشان کرد: در گذشته صعود به جام جهانی بسیار سخت‌تر بود و در حال حاضر نمایندگان زیادی از قاره آسیا به جام جهانی می‌روند. کی‌روش هشت‌سال هدایت تیم ملی را برعهده داشت و نتوانست ایران را قهرمان آسیا کند. اگر اسکوچیچ ایران را قهرمان جام ملت‌های آسیا کرد دستش را می‌بوسم. بیشتر بخوانید: اعلام زمان نشست خبری ایران و عراق

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در حاشیه تمرین پیشکسوتان  اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

او  درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌آید  قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر کسی دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. اکنون باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین درباره اینکه صحبت‌هایش  یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!