Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:59:32 GMT

بدون هیچ اسپانسری در لیگ شرکت کرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۸۲۷

بدون هیچ اسپانسری در لیگ شرکت کرده‌ایم

ایسنا/لرستان رئیس هیئت بسکتبال لرستان گفت: بدون هیچ اسپانسری در مسابقات لیگ شرکت کرده‌ایم.

امیر مسیبیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور لرستان در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بیان کرد: سال گذشته توانستیم در مسابقات لیگ دسته دو شرکت کنیم و نتایج خوبی را نیز به دست آوردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال تیم استان در لیگ دسته یک حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مرحله برگزار شده ولی نتوانستیم نتایج خوبی را داشته باشیم.

مسیبیان اضافه کرد: یک دور رفت و برگشت دیگر داریم که اگر بتوانیم نتیجه بگیریم و تیم اول یا دوم گروه شویم می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال لرستان با بیان اینکه بحث اصلی تیم ما نداشتن اسپانسر مالی است، گفت: در ورزش حرف اول را الان پول می‌زند اگر پول داخل ورزش بیاید نتایج بهتری می‌توانیم بگیریم. با دست خالی و بدون هیچ اسپانسری در این مسابقات شرکت کرده‌ایم.

وی بیان کرد: تیم تماما بومی خود استان هستند، اگر ما می‌توانستیم بازیکن خارج از استان اضافه می‌کردیم صددرصد نتایج بهتری می‌توانستیم بگیریم ولی متاسفانه با هر بازیکنی که صحبت می‌شود پول‌های آنچنانی می خواهد که توان مالی ما اجازه نمی‌دهد.

مسیبیان افزود: تاکنون به همت هیات استان، شهرستان خرم‌آباد، همت بازیکنان و دست اندرکاران توانستیم تا این مرحله پیش برویم. شرایط سختی از لحاظ مالی داریم و هیچ کمکی از هیچ جا به ما نمی‌شود و داریم با هر شرایطی هست شرکت می‌کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال لرستان در ادامه گفت: از روز اول که هیات استان را به عهده گرفتم قصدم این بود که در لیگ‌های کشوری شرکت داشته باشیم چون بسکتبال ما وقتی دیده می‌شود که در لیگ حضور داشته باشیم. خود را موظف دانستم که در این لیگ ها بتوانیم شرکت کنیم و در این دو سال توانستیم در لیگ دسته دو و امسال در لیگ دسته یک توپ بزنیم.

وی یادآور شد: مشکل این است که در دهه گذشته نتوانستیم در رقابت‌های باشگاهی بسکتبال شرکت کنیم و دیده نشدیم و خود به خود بسکتبال ما شامل رکود شد.

او اضافه کرد: این دو سال ما توانستیم در لیگ شرکت کنیم و بسکتبال را زنده نگه داریم و  امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم به همت بچه‌ها و کادری که داریم بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم و بهتر دیده شویم. همین حضور ما جدا از هر نتیجه ای باشد باعث پررنگ تر شدن ورزش بسکتبال در جامعه خواهد بود.

رئیس هیئت بسکتبال لرستان با اشاره به بحث برنامه‌ریزی برای آینده بسکتبال نیز گفت: روی رده‌های پایین و پایه کار می‌کنیم و کمیته استعدادیابی ما فعال است. برنامه‌ریزی بعدی برگزاری لیگ استانی در  در همه رده‌ها بوده که اگر این کار را انجام دهیم می‌توانیم همه تیم های استان را درگیر کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ایسنا شهرستان خرم آباد لرستان رئیس هیئت بسکتبال لرستان شرکت کنیم لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟

پیشکسوت بسکتبال پس از مدت‌ها تحمل بیماری، دار فانی را وداع گفت.

نادر کاشانی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران امروز دار فانی را وداع کرد. مرحوم کاشانی طی چند سال گذشته با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و مدتی هم در بیمارستان بستری بود. این پیشکوست بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰ و ۱۹۷۴ هم حضور داشت سال ۱۳۵۷ از تیم ملی خداحافظی کرد.

tags # بسکتبال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است