Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، کاخ سفید در بیانیه ای از رایزنی «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با «ایال هولاتا» همتای صهیونیست خود پیرامون موضوعات امنیتی و راهبرد مورد اهمیت برای دو طرف خبر داد.

طبق اعلام کاخ سفید، نشست مجازی سالیوان و هولاتا در چارچوب رایزنی های راهبردی بین ایالات متحده و رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید که نمایندگان بلندپایه در حوزه های سیاست خارجی، نظامی و اطلاعات ویژه هم در این نشست شرکت داشتند و تمرین های نظامی آینده بین دو طرف مورد بحث قرار گرفت.

کاخ سفید ادامه داد که مقامات دو طرف تحولات مهم منطقه ای از جمله پیشرفت برنامه هسته ای ایران را مورد بحث قرار دادند.

این بیانیه می افزاید که مقامات آمریکایی و صهیونیست پیرامون هماهنگی نزدیک درباره موضوعات دارای اهمیت مشترک و یکپارچگی در مقابل تهدیدات علیه امنیت ملی خود توافق کردند.

کد خبر 5410000

منبع: مهر

کلیدواژه: جیک سالیوان ایران رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه عراق عربستان سعودی امارات متحده عربی مسکو جنگ 2015 یمن سوریه واشنگتن جو بایدن مذاکرات وین لبنان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایران و پاکستان با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند که به ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه پایان دهند.

در این بیانیه آمده است: از شورای امنیت می خواهیم که ماجراجویی های اسرائیل در منطقه را متوقف کند. ما از شورای امنیت می خواهیم از هدف قرار دادن تاسیسات دیپلماتیک خارجی توسط اسرائیل جلوگیری کند.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواستار توقف فوری و بدون قید و شرط جنگ در غزه، ارسال کمک‌ها و بازگشت آوارگان هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود