Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پاکدامن گفت: علی قلی‌زاده گل صعود به جام جهانی را مقابل تیم ملی عراق خواهد زد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران به مصاف عراق می‌رود. در صورت پیروزی در این دیدار، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطعی شده تا شاگردان اسکوچیچ در ۳ بازی پیش رو به صورت تشریفاتی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پاکدامن، عضو تیم ملی سابر ایران، درباره این دیدار در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: آرزوی موفقیت دارم برای تیم ملی ما که دیگر صعود کردیم ولی مطمئنم بازی خوبی را از بچه‌ها شاهد خواهیم بود.

وی در مورد غیبت برخی از ستاره‌های سرشناس تیم ملی گفت: جای نگرانی نیست چون ما دو تیم ملی داریم حالا اگر بخواهم اسم بیاورم شاید بازیکنی از قلم بیفتد اما کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، اللهیار صیادمنش و غیره هستند و آنطور که شنیدم عراق هم چند بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

عضو تیم‌ملی شمشیربازی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید چه کسی گل صعود به جام جهانی را برای تیم‌ملی کشورمان خواهد زد؟ گفت: برای این پیش‌بینی باید ترکیب تیم را بدانم اما اگر فرض را بر حضور علی قلی‌زاده بگذاریم از دید من این بازیکن گل صعود را به ثمر خواهد رساند.

پاکدامن در پایان با اشاره حضور تماشاگران در این دیدار تاکید کرد: حضور تماشاگران همیشه یک انرژی مثبت برای تیم ملی بوده و قطعا این اتفاق انگیزه ملی پوشان را دو چندان خواهد کرد. البته خیلی خوشحالم شرایطی فراهم شده تا بانوان هم بتواند با حضور در استادیم بازی را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال ایران جام جهانی عراق تیم ملی فوتبال بازی تیم ملی برنا صعود به جام جهانی انرژی علی پاکدامن بازی ایران و عراق جام جهانی گل صعود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟

متن نامه سازمان لیگ به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!