Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:15:43 GMT

قیمت تقریبی پیکاپ برقی تسلا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۹۹۳

قیمت تقریبی پیکاپ برقی تسلا مشخص شد

باشگاه خبرنگاران جوان - روز گذشته ایلان ماسک در توئیتی نوشت:" من در حال رانندگی با پیکاپ تسلا هستم؛ این خودرو بسیار عالی است".

به گزارش سایت digitaltrends؛ ایلان ماسک، رئیس تسلا، روز سه‌شنبه نمونه اولیه Cybertruck را آزمایش کرد.  مدیرعامل تسلا  این بررسی را در حالی انجام داد که پیش بینی‌ می‌شد پیکاپ آینده نگر تسلا تا سال 2023 به بازارهای جهانی عرضه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش‌ها، تاخیر در عرضه خودروی Cybertruck، به دلیل کمبود تراشه جهانی، تغییرات  خودرو و مشکلات کارخانه Giga Texas است.

به تازگی انجمن مالکان Cybertruck (از طریق Electrek) ویدیوئی را منتشر کرد که  نمونه اولیه Cybertruck نشان داده می‌شد. این ویدئو صدا ندارد، بنابراین هیچ راهی برای کشف اطلاعات دقیق دانستن وجود ندارد. این ویدئو تغییرات و طراحی خودروی پیکاپ برقی تسلا را از نزدیک نشان می‌دهد. طبق این ویدئو خودروی برقی تسلا شبیه یخچال استیل ضد زنگ است. همچنین فضای ذخیره سازی به خوبی نشان داده شده است. گفته شده، تغییرات خودروی برقی  شامل حذف دستگیره‌های درب  و دسترسی از طریق تلفن هوشمند کنترل می‌شود. افزون بر این  به نظر می‌رسد پنجره خودروی برقی جدید تسلا بهبود یافته باشد.

توسعه دهندگان خودروی جدید تسلا می‌گویند:" Cybertruck در مقایسه با خودرو‌های اسپرت عملکرد بهتری دارد". انتظار می‌رود این محصول در سه مدل عرضه  و قیمتش بسته به ویژگی‌ها از ۳۹۹۰۰ دلار شروع شود.

بیشتر بخوانید

تسلا تولید انبوه Cybertruck را تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تعویق می‌اندازد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایلان ماسک خودروی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد

در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اواخر فروردین ماه امسال ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداد که براساس آن
قیمت پژوپارس با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان می بایست برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
 
البته با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.
نکته مهم اینجاست وزیر صنعت در واکنش به تغییر قیمت خودرو اعلام کرده است در مورد قیمت پژو پارس شورای رقابت مسئول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.
این در حالی که براساس مصوبه 54٣ شورای رقابت مبنای تنظیم قیمت خودرو، بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری، مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و به وزارت صمت اعلام می‌شود.
 طبق این مصوبه تولیدکنندگان خودرو مستندات و صورت‌های مالی خود در هزینه‌های تولید را به سازمان حمایت ارائه خواهند کرد و این سازمان نیز بر اساس صورت‌های مالی دریافت شده، درخواست خودروسازان مبنی بر به روزرسانی قیمت محصولات را به دلیل تغییرات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و قیمت نهاده‌های تولید، را مورد بررسی قرار داده و در نهایت طبق چارچوب مصوبات شورای رقابت، به خودروساز اجازه افزایش قیمت محصول خود را خواهد داد.

البته توکلی سخنگوی مرکزی ملی رقابت هم در این رابطه گفته است: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که موضوع تغییر قیمت خودروهای داخلی مطرح است مسئولان مربوطه باید به روشنی با مردم صحبت کنند که دلیل تغییرات قیمتی چیست نه اینکه هر بخش با شانه خالی کردن از مسئولیت خود، دیگری را متولی تصمیمات جدید خودرویی بداند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد