Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد پدر بی‌رحمی یک کودک را شکنجه می کند و وی را هدف ضربات مشت و لگد قرار می دهد.

این فیلم در ایران گرفته شده اما مشخص نیست برای کدام شهر است.

خبرنگار رکنا، در حال پیگیری این خبر است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فضای مجازی شکنجه اخبار حوادث ایران فضای مجازی شکنجه کودک مشت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد طالع بینی بهاره رهنما قیمت دلار دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت و مهراد جم دنیا جهانبخت جنسی خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دفتر رسانه‌ای دولت غزه همزمان با روز اسیر فلسطینی با صدور بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست تا مسئولیت اخلاقی و انسانی و قانونی خود را بر عهده گرفته و برای حمایت از اسرای فلسطینی در برابر تجاوزهای آشکار در زندان‌های رژیم نژاد پرست و منفور صهیونیستی وارد عمل شوند.

این بیانیه از سازمان‌های بین‌المللی و حقوقی خواسته است تا تمام تلاش خود را برای آزادی فوری تمامی اسرا و به ویژه اسرای بیمار و تمامی اسرای کودک و زن که در شرایطی سخت و مصیبت بار در داخل زندان‌های اسراییل به سر می‌برند، به کار بگیرند و مانع از شکنجه وحشیانه آنها در زندان‌ها شوند. این بیانیه از رسانه‌های فلسطینی و عربی و بین المللی خواست تا موضوع اسرا و بازداشتی‌های فلسطینی در داخل زندان‌های اسراییلی را در اولویت رسانه‌ای خود قرار دهند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای از تمامی ملت فلسطین خواستند تا خشم عمومی خود را در ابراز همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان‌های نازیستی رژیم صهیونیستی بروز دهند، چرا که زندانیان فلسطینی در اتاق‌های بازجویی و بازداشتگاه‌های اسرائیل با انواع شکنجه‌ها و توهین‌ها مواجه هستند.

این بیانیه تاکید می‌کند که اسرای فلسطینی در معرض شکنجه‌های هدفمند سازمان‌های صهیونیستی قرار دارند که با رویکرد فاشیستی و تصمیمات بن گویرِ تروریست [وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی] اداره می‌شود.

کد خبر 6081000

دیگر خبرها

  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • شکنجه اسیران فلسطینی به دست اشغالگران
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • اوضاع ناگوار اسیران شکنجه شده فلسطینی
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی