Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و ایال هولاتا، همتای صهیونیستی اش یک نشست مجازی با گروه مشورتی استراتژیک آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیل دادند.

براساس بیانیه رسمی کاخ سفید، در این نشست مقامات ارشد سیاسی خارجی، دفاعی و اطلاعاتی جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.

گفته می‌شود دو طرف در مورد تمرینات آموزشی نظامی مشترک در آینده با یکدیگر به گفتگو پرداختند و از نظارت آمریکا بر مانور‌های اخیر رژیم صهیونیستی که توسط وزارت جنگ این رژیم برگزار شده بود استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقامات همچنین در مورد تحولات اخیر منطقه نیز با یکدیگر به گفتگو پرداختند که از آن جمله می‌توان به پیشرفت‌های حاصل شده در مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران اشاره کرد.

سالیوان در این باره تاکید کرد: در حالی که آمریکا هنوز به راه حل دیپلماتیک برای حل موضوع هسته‌ای ایران معتقد است، اما با همراهی شرکا و متحدانش در حال آماده سازی گزینه‌های جایگزین در صورت شکست دیپلماسی است.

مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در این نشست توافق کردند در تعامل کامل با یکدیگر در مورد حوادث و تحولات بین المللی بمانند و اتحاد خود در مقابل خطراتی که امنیت ملی آن‌ها را تهدید می‌کند را حفظ کنند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جیک سالیوان مقامات صهیونیستی مذاکرات هسته ای رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

  رژیم صهیونیستی به دنبال پوشاندن شکست خود از طریق سانسور خبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی در نخستین مجمع فعالان فضای مجازی ملایر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با همه جنایت‌هایی که انجام داده است به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است، افزود: رژیم صهیونیستی اکنون در تلاش هستند با سانسور خبری، شکست مفتضحانه خود را بپوشند و هیمنه پوشالی و توخالی خود را حفظ کنند.

او با تاکید بر اینکه هر اقدامی در کشور باید پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد گفت: هر طرحی، با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی و کارشناسی شده، قطعاً گستره بین المللی پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت : رژیم صهیونیستی بداند وعده الهی بر نابودی ظلم و ضالمین حق است . 

 

دیگر خبرها

  •   رژیم صهیونیستی به دنبال پوشاندن شکست خود از طریق سانسور خبری
  • فیلم/در حملات ایران و رژیم صهیونیستی به یکدیگر چه گذشت؟
  • «وعده صادق» یک هشدار بود/پاسخ قوی ایران در صورت گستاخی اسراییل
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم