Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، معاون رئیس هیأت روسیه در مذاکرات چهارجانبه نشست «نرماندی» که در فرانسه برگزار شد، چهارشنبه شب به وقت تهران توضیحاتی ارائه کرد.  

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، این دیپلمات روس گفت، نشست نرماندی با حضور نمایندگان روسیه، اوکراین، فرانسه و آلمان بیش از هشت ساعت طول کشید و مذاکرات ساده‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت سوء برداشت‌ها از توافق مینسک درباره اختلافات در اوکراین به بحث گذاشته شد و دور بعدی مذاکرات درباره کاهش تنش‌ها دو هفته دیگر در برلین برگزار خواهد شد.

در بحبوحه تنش‌زایی کشورهای غربی در شرق اروپا و طرح ادعای حمله روسیه به اوکراین در اوایل سال جاری میلادی، آلمان و فرانسه علاوه بر تأکید بر حمایت از ناتو، حل اختلافات از طریق گفت‌وگو را خواستار شدند.

هم‌زمان با برگزاری این نشست طولانی، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو پنجشنبه شب اعلام کرد این پیمان نظامی، به پیشنهادات روسیه درخصوص تضمین امنیتی در شرق اروپا پاسخ مکتوب داده است.

علاوه بر دبیرکل ناتو، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد، واشنگتن به پیشنهادات مسکو درباره تضمین امنیتی پاسخ مکتوب داده است. او مدعی شد: «این پاسخ مکتوب مسیر رو به جلوی جدی دیپلماتیکی را تعیین می‌کند که روسیه باید آن را انتخاب کند. این سند نگرانی‌های ایالات متحده و متحدان ما و شرکای ما درباره اقدامات روسیه را شامل می‌شود که امنیت را تضعیف می‌کند».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 لاوروف: برای مذاکره درباره اوکراین آماده‌ایم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا،‌ لاوروف در گفت‌وگو با رسانه‌های روسی گفت: «ما برای مذاکره در مورد اوکراین آماده‌ایم، اما عملیات‌های رزمی را در جریان آن متوقف نخواهیم کرد.»

لاوروف تاکید کرد که مسکو مذاکره را به جنگ در اوکراین ترجیح می‌دهد.

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی/سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه
  •  لاوروف: برای مذاکره درباره اوکراین آماده‌ایم
  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو