Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه، گفت: بزرگ‌ترین تهدید حقوق بشر از دورویی، سیاسی شدن و استانداردهای دوگانه می‌آید.

خبرگزاری میزان - کاظم غریب‌آبادی به دنبال انتشار خبری مبنی بر کشف قبر ۹۳ کودک بومی دیگر در نزدیکی یک مدرسه سابق شبانه روزی بومیان در کانادا، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت:

در زیر خاکی که ما روی آن قدم می گذاریم، پیکرهای افرادی قرار دارد که جان گرانبهای خود را در جریان یک جنگ تحمیلی که پول و سلاح آن از سوی غرب تأمین می شد، قربانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در کانادا، وقتی زمین را حفر می کنید، بقایای کودکان بی گناه بومی را کشف می کنید! بزرگ‌ترین تهدید حقوق بشر از دورویی، سیاسی شدن و استانداردهای دوگانه می آید.

انتهای پیام/

برچسب ها: غریب آبادی کانادا بومیان حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غریب آبادی کانادا بومیان حقوق بشر حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معادله جدید ایران و رژیم صهیونیستی چه خواهد بود؟ ️

عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی واکنش و اظهارنظر برخی چهره‌ها و فعالان عرصه مطبوعات و سیاست را به همراه داشته که در قالب یادداشت در روزنامه‌های امروز منتشر شده‌است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی واکنش و اظهارنظر برخی چهره‌ها و فعالان عرصه مطبوعات و سیاست را به همراه داشته که در قالب یادداشت در روزنامه‌های امروز منتشر شده‌است.

وکیلی سردبیر روزنامه ابتکار با تیتر «چی شد وچه خواهدشد؟» به این موضوع پرداخت و معتقد است «پس از ناکامی رژیم اسرائیل در غزه، راهبرد این رژیم درخصوص ایران تغییر کرد. از [طرفی]توان دفاعی و بازدارندگی ایران در پس این تغییر راهبرد مورد تردید بود. [اما با مشخص شدن] توان آفندی و دفاعی ایران، آمریکا تلاش خواهد کرد ابزارهای امنیتی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و داخلی را علیه ایران فعال کند. ️

جهرمی سخنگوی دولت در یادداشتی با عنوان حقوق بین­‌الملل، پشتوانه «وعده صادق» در روزنامه ایران به ماده 51 منشور ملل متحد اشاره کرد و نوشت: عملیات ایران در چهارچوب حقوق بین­‌الملل صورت پذیرفت. اکنون دیگر بر همه ثابت شده است که رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین پایبندی به بدیهیات حقوقی، حقوق بین­‌المللی و حقوق بشری ندارد. ️

تقی دژاکام روزنامه نگار باسابقه، در مطلبی با عنوان «بن‌گوریون راست گفته بود!» که در روزنامه جوان منتشر شد، با تاکید بر جمله معروف نخست وزیر اسبق رژیم اسرائیل که می گوید «اسرائیل می‌تواند 100 نبرد را ببرد اما اگر یک نبرد را ببازد، به معنی مرگ آن است.» نوشت:« بن‌گوریون راست گفته بود؛ مرگ اسرائیل حالا فرا رسیده است» این روزنامه نگار معتقد است شکست اسرائیل در شرایطی است که همه قدرت‌ها از رژیم اسرائیل، هم آشکارا و هم متحد، حمایت سیاسی، نظامی و حقوقی! دارند و اجازه صدور قطعنامه در مقابل جنایات او را نمی‌دهند.

️الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «سپاس از برادران سپاهی‌ام به خاطر افتخاری که آفریدند» علاوه بر تشکر و استقبال از نیروهای سپاه بابت عملیات بامداد یکشنبه تاکید کرد« نباید فراموش کرد که مواجهه ایران نه با رژیم بلکه با امریکا و 9 کشور دیگر شامل ناتو و برخی کشورهای منطقه‌ای از جمله اردن بود.» همچنین وی معتقد است ایران به رغم همه مشکلات، سوءمدیریت‌ها و نقص‌ها از از استقلال کامل در حوزه‌ امنیتی و سیاسی برخوردار است.

بهشتی پور تحلیل گر روابط بین الملل در مطلبی با عنوان «مسیرهای پیش روی نتانیاهو» در آرمان امروز نوشت:«با حملات نیمه‌شب 26فروردین ایران اکنون مفهوم «صبر استراتژیک» بیش از گذشته روشن شده است.» وی معتقد است جلوگیری از گسترش بحران و در همان حال، وارد کردن ضربه موثر و متقابل به متجاوزان از مشخصات بارز این استراتژی دفاعی محسوب می‌شود.

️احمد زید آبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در ستون سرمقاله روزنامه هم میهن یادداشتی با عنوان« بایدن و نتانیاهو بازگشت به پلۀ اول» بر بازگشت شکاف و اختلاف درباره چگونگی ادامه و مدیریت جنگ غزه بین گروه های اسرائیلی به نخست خود تاکید داشت. همچنین معتقد است از نگاه دولت بایدن و متحدان اروپایی و عرب آن و جناح «کبوترها» در اسرائیل، پاسخ ایران به اسرائیل زمینه را برای ابتکار دیپلماتیک، بیش از پیش فراهم کرده است و واکنش نظامی متقابل را مایه از دست رفتن این فرصت می‌دانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غریب آبادی برای شرکت در کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم وارد دمشق شد
  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • استانداردهای دوگانه آمریکا؛ از حمایت اوکراین تا سکوت در غزه
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • معادله جدید ایران و رژیم صهیونیستی چه خواهد بود؟ ️
  • دانش و فناوری بومی رمز موفقیت مقابله با تهدید خارجی
  • ابداع شیوه نوینی برای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای با زباله 
  • غریب‌آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی دفاع مشروع و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود
  • غریب آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی مطابق موازین حقوق بین‌الملل بود