Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@02:21:59 GMT

رییس دستگاه قضا وارد مشهد شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۲۰۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، رئیس قوه قضاییه در پنجمین سفر استانی خود همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد استان خراسان رضوی شد.

دیدار با فعالان اقتصادی، ملاقات با اقشار مختلف مردم و حضور در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی و همچنین حضور در جلسه شورای قضائی استان، از جمله برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه به مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حاشیه این سفر، تعدادی از معاونان قوه قضائیه با سفر به برخی از شهرستان‌های استان از جمله سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، خواف و تربت جام، به بررسی مشکلات و مسائل حقوقی شهرستان خواهند پرداخت.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مشهد سفر استانی رییس قوه قضائیه بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط تور مشهد چند؟ ( جدول ) رنگ بندی مشهد زرد شد تور زمینی مشهد چند؟ ( جدول ) صعودی شدن روند مراجعه به مراکز درمانی خراسان رضوی ارزان ترین بلیت های هواپیما خیز موج ششم کرونا در مشهد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها رییس دستگاه قضا وارد مشهد شد قانون کار تغییر می کند قبض برق ۲۵ درصد تهرانی ها افزایش می یابد قیمت پراید امروز (جدول) افزایش قریب الوقوع نرخ بهره آمریکا پیش بینی وضع هوای امروز درباره رژیم‌ های غذایی سم‌ زدایی چه می‌ دانید؟ زنگ خطر ظهور مجدد داعش برای عراق و سوریه نظربایف ناپدید شده است؟ الگوی توافق مطلوب صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۰۷) پرواز ۱۱ ساعته مخفی در دماغه چرخ هواپیما! مصرف منظم چای خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را کاهش می دهد نحوه فعال کردن تأیید ۲ مرحله ای برای حساب واتساپ مقایسه لباس زمستانی کاروان المپیکی ایران با سایر کشورها + تصاویر پاسخ کتبی ناتو به پیش‌ نویس امنیتی روسیه شکست مقابل بحرین انتهای دنیا نیست گوشی جذاب هوآوی بدون گوگل! چند ایده برای نظم دادن به آشپزخانه + فیلم تحریم های نفتی ایران چه زمانی لغو می‌شود؟ مدیرعامل پرسپولیس با استعفای گل‌ محمدی مخالفت کرد بازی جالب یک مرغابی با جوجه هایش + فیلم تحصیل ۹۰هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایران ارائه کارت واکسن برای تماشای بازی ایران و عراق الزامی است چرا وضعیت کرونا در اردکان قرمز شد؟ کدام کشورها بالاترین میانگین IQ را دارند؟ تشدید بارش باران و برف و احتمال کولاک در برخی نقاط بلیت فروشی اینترنتی بازی ایران و عراق آغاز شد مردی که در یک سال ۱۱ دوز واکسن کرونا دریافت کرد! اگر زود خسته می شوید به این موارد توجه کنید مصر با شکست ساحل عاج به یک چهارم نهایی رسید چطور تماس های واتساپ را ضبط کنیم؟ نوشیدن مشروبات الکلی در افراد لاغر مخرب تر است از انجام دادن این کارها خجالت نکشید! حریم خصوصی و فضای مجازی افزایش ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی فوری؛ تست کرونای قایدی مثبت شد! برترین زوج های فوتبالی لیگ برتر جزیره هدف سفر وزیر خارجه قطر به ایران چیست؟ نرخ بهره بدون تغییر باقی می‌ماند گل های برتر لیگ فرانسه در ماه ژانویه نماینده روسیه در وین از احتمال توافق تا اوایل اسفند خبر داد احتمال درمان سرطان و صرع با اختراع جدید سیوهای برتر لیگ فرانسه در ماه ژانویه رایزنی بلینکن با وزیر خارجه کویت در مورد مذاکرات وین تکنیک های برتر لیگ جزیره در ماه دسامبر ساخت لامبورگینی ایرانی در یزد! تیم مذاکره کننده ایران اختیار مذاکره مستقیم با آمریکا را دارد قیمت آبگرمکن (پرفروش ترین ها / جدول) محموله نود و چهارم واکسن کرونا وارد کشور شد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مشهد سفر استانی رییس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در مورد تاکسی‌های برقی گفت: یکی از دغدغه‌های جدی در حوزه شهری آلودگی هواست. در همین راستا شهرداری تهران به سمت برقی‌سازی حمل‌ونقل عمومی حرکت می‌کند. ما در شهر تهران ۸۰ هزار دستگاه تاکسی داریم که نزدیک به نیمی از آن‌ها خودروهای فرسوده بوده و گواهی صحت عملکرد ندارند. به همین خاطر یکی ازسیاست‌های اصلی دولت کنونی برقی‌سازی خودروهاست.

وی افزود: شهرداری تهران نسبت به وارد کردن خودروهای برقی اقدام کرده است. در سال ۱۴۰۳ شاهد وارد شدن ۲۵ هزار خودروی برقی، ۲ هزار و پانصد تاکسی برقی و ۱۰ هزار ون برقی خواهیم بود. در واقع نزدیک به ۶۰ هزار خودروی برقی وارد کشور خواهد شد. تا به امروز نزدیک به ۱۰ هزار دستگاه خودروی برقی در دست انعقاد قرار گرفته است. همچنین هزار خودروی برقی پلاک ملی دریافت کرده و استانداردهای لازم برای فعالیت آن‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

مالکی اظهار داشت: قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو تا کنون مبلغ ۱ میلیارد تا ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است. در این راستا تسهیلاتی از طریق شهرداری تهران برای تاکسی‌رانان در نظر گرفته و بازپرداخت در طی ۵ سال صورت می‌گیرد. همچنین خودروسازان نیز تسهیلاتی در این زمینه ارائه می‌کنند و با اقدامات دولت زمینه برای تهیه این خودروها برای رانندگان محترم فراهم می‌شود.

وی در مورد طریقه شارژ خودروهای برقی گفت: از سال گذشته تا به امروز در ۱۵ نقطه شهر تهران ایستگاه‌هایی برای شارژ خودروهای برقی نصب شده است. تا پایان سال ۱۴۰۳، ۹۳۰ نازل دیگر در قالب ۹۶ ایستگاه شارژ نصب خواهد شد. همچنین خودروسازان بر اساس توافق صورت گرفته به ازای هر ۳۳۰ خودرو، یک بخش تعمیرگاهی و ارائه خدمات پس از فروش نیز خواهند داشت.

همچنین علیزاده رئیس سازمان اتوبوسرانی شهر تهران اظهار داشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان حمل و نقل عمومی نوسازی نشده است. این موضوع باعث وقفه در تولید داخلی شده است. در حوزه مدیریت شهری، در سال گذشته بیش از ۴۵ درصد بودجه شهرداری به حمل و نقل اختصاص داده شد. امسال نیز حدود ۵۰ درصد بودجه به حمل و نقل تعلق گرفت.

وی افزود: بر اساس برنامه چهارم ما باید تا پایان سال ۱۴۰۴، تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فعال داشته باشیم. در سال گذشته ما ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس داشتیم که ۲ هزارمورد آنها دیزلی و بر اساس استانداردهای روز دنیاست. ۵۰۰ دستگاه دیگر برقی بوده و بناست تا پایان سال تحویل شهرداری داده شود. البته این ارقام تنها مربوط به تولید داخلی است.

علیزاده اظهار کرد: در پی سفر شهردار محترم تهران به چین، مذاکرات فشرده‌ای صورت گرفته و منجر به انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های چینی شد. در همین راستا ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی ۱۲ متری برای ورود به ایران در نظر گرفته شد. لذا در مجموع تعداد اتوبوس‌های برقی ما، اعم از تولید داخلی و خارجی حدود ۵ هزار دستگاه خواهد بود. برنامه ما این است که این اتوبوس‌ها تا پایان سال وارد ناوگان حمل و نقل کشور شوند.

وی در مورد نوسازی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی گفت: در سال ۱۴۰۲ ما حدود ۴۰۰ دستگاه را نوسازی کردیم. مجموعه حدود ۹۰۰ دستگاه مورد نوسازی قرار گرفته و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور شدند. یکی از معضلات ما در آینده این است که تعداد اتوبوس‌ها در آینده به قدری بالا خواهد بود که با کمبود رانندگان پایه یک مواجه می‌شویم. با این حال تلاش ما بر این است که برنامه‌ریزی‌های لازم را در این راستا انجام دهیم.

کد خبر 6086353 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعتش را پاک کنیم؟
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری