Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@08:03:26 GMT

تعطیلی مدرسه‌ای در فارس بخاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۲۳۷

تعطیلی مدرسه‌ای در فارس بخاطر کرونا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی محمد کریمی عصر چهارشنبه ۶ بهمن در جمع اعضای شورای اداری و تامین قیر و کارزین عنوان کرد: کمیته‌های ۲۱ گانه ستاد برگزاری جشن‌های مردمی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان تشکیل و آماده برپایی هر چه با شکوه تر این آیین‌ها هستیم.

او افزود: جشن‌های پیروزی انقلاب از ۱۲ بهمن ماه مصادف با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی آغاز و تا بیست و دوم بهمن ماه با اجرای برنامه‌های متعددی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اداری شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر شاهد افتتاح قریب به ۳۵ طرح عمرانی با حضور مقامات ارشد استانی در این شهرستان خواهیم بود، اظهار کرد: مبالغ اعتبار این طرح‌ها که عمدتا توسط دولت اجرا شده است ۱۲۸ میلیارد تومان برآورد شده که می‌تواند در فعال شدن بخش خصوصی شهرستان مثمر باشد.

او با اشاره به اینکه برپایی زنگ انقلاب، رژه موتوری، یادواره‌های شهدا، تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و میز خدمت از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، افزود: برگزاری این مراسم ها در پنج شهر قیر، افزر، کارزین شهر، امام شهر و مبارک آباد در دست برنامه ریزی است.

کریمی ادامه داد: حضور پر شور اقشار مردم و مسئولین در آئین‌های مختلف بزرگداشت دهه مبارک فجر در شرایط کنونی کشور بیعت دوباره با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب خمینی بزرگ و جانشین بر حق ایشان رهبر انقلاب امام خامنه ای خواهد بود از این رو حائز اهمیت و توجه است.

او به موضوع اپیدمی کرونا نیز پرداخت و بر ضرورت رعایت دو چندان دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام تاکید کرد و افزود: رنگ بندی‌های کرونایی شهرستان‌های فارس در حال تغییر است و احتمال ورود پیک ششم کرونا وجود دارد، غفلت از رعایت مسائل بهداشتی می‌تواند باعث ایجاد محدودیت های دوباره در شهرستان شود.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه باید عموم مردم به سمت تزریق دز دوم و سوم واکسن کوید ۱۹ تشویق شوند و زمینه‌های اطلاع رسانی و آگاهی سازی فراهم شود، بیان کرد: متاسفانه یک مدرسه شبانه روزی عشایری به دلیل تست مثبت ۲۰ نفر از دانش آموزان به طور کامل تعطیل شده است.

فرماندار شهرستان قیروکارزین در پایان این جلسه با تاکید بر حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی و عضور ستاد مدیریت بحران در زمان بروز حوادث عنوان کرد: بروز حادثه انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی در روستای نهویه این شهرستان که منجر به کشته و زخمی شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده شده است مایه تاسف و تالم شده است؛ برای جلوگیری از حوادث از این دست باید برنامه ریزی و آموزش های لازم انجام شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون استان فارس مدرسه تعطیلی ویروس کرونا مدرسه شبانه روزی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان چهاردهمین مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، برندگان روز چهاردهم ماه مبارک رمضان مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان فارس که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در استان فارس همزمان با دیگر استان‌ها در حال برگزاری است اعلام شد.

بر همین اساس میثم امیدیان دهکردی از شهرکرد با چهار رقم آخر شماره تماس ۱۴۰۵‏، کوثر سیروس از جزیره کیش با چهار رقم نهایی ۵۰۶۶‏ و افسانه فیض عارفی از یزد با چهار رقم آخر ۷۹۲۴ برنده مسابقه روز ۱۴ ماه مبارک‬ رمضان طرح «زندگی با آیه‌ها» شده و سه هدیه ۵ میلیون ریالی برنده شدند.

قسمت چهاردهم این رویداد مربوط به تفسیر و توضیح آیه‌ی ۳۶ سوره مبارکه نحل توسط استاد حجة الاسلام خبازی بود که دیروز انجام شد و این طرح در تمام ایام ماه رمضان در حال اجرا است.

ین طرح به همت اداره کل تبلیغات اسلامی هر استان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و در استان فارس نیز هر روز و در پایان هر مسابقه سه هدیه پنج میلیون ریالی به برندگان اعطا شود.

برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها کافی است عدد ۵ را به سامانه پیامک ۳۰۰۰۲۳۳۰ ارسال فرمائید.

کد خبر 6062940

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • سوال روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در فارس
  • سوال روز شانزدهم مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در فارس
  • سوال روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مطرح شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • برندگان چهاردهمین مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مشخص شدند
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر
  • بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کازرون توزیع شد