Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@14:35:42 GMT

کیهان خواستار جمع کردن بساط دروغ شد!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۲۷۹

کیهان خواستار جمع کردن بساط دروغ شد!

به گزارش «تابناک» روزنامه کیهان نوشت: ماه‌ها پیش و در همان روزهای نخستین پیروزی آقای رئیسی هشدار دادیم، وضع موجود را می‌شود با تلاش شبانه‌روزی و آهسته‌آهسته بهبود بخشید مشروط بر اینکه، عاملان وضع موجود چوب لای چرخ دولت و کارشناسان نگذارند و دست از پروپاگاندای رسانه‌ای خود بردارند.

فضای سیاسی در بسیاری از کشورها به‌درستی دوقطبی است و احزاب و جریان‌های سیاسی می‌توانند «نقد» و در جاهایی هم «اعتراض» کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فرق است بین هوچی‌گری، دروغ‌پردازی و تحریف با «نقد و انتقاد و اعتراض». هجمه‌های عجیب و غریب عاملان وضع موجود به سفر آقای رئیسی به روسیه و ده‌ها نمونه مشابه دیگر، نشان می‌دهد، گام اول برای توسعه اقتصادی ایران
- لااقل در کوتاه‌مدت - «داشتن رسانه‌های سروسامان یافته» است. وگرنه تا این پروپاگاندا جاری است، اوضاع درست نخواهد شد.

معنای سروسامان دادن به رسانه‌ها هم، جمع کردن بساط رسانه نیست، جمع کردن بساط دروغ و تحریف است. همین دیروز آلمان، صنعتی‌ترین کشور عضو اتحادیه اروپا و یکی از صاحبان ارزش‌هایی مثل «آزادی بیان» و «گردش آزاد اطلاعات» اعلام کرد، فعالیت تلگرام در این کشور را به‌شدت محدود خواهد کرد. چرا؟ به‌دلیل سوءاستفاده عده‌ای از این رسانه در مسئله کرونا.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون روزنامه کیهان دولت سیزدهم دولت رئیسی دروغ هوچی گری انتقاد مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در بیانیه پایانی نشست وزیران خارجه هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت آمده است: ما از ایران می‌خواهیم که تشدید تنش‌های هسته‌ای را متوقف و معکوس کند.

به گزارش اسپوتنیک، این بیانیه می‌افزاید: ما از ایران می‌خواهیم از ادامه فعالیت‌های غنی سازی اورانیوم گزارش شده توسط آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در چارچوب ارائه شده توسط UNSCR ۲۲۳۱ که هیچ توجیه غیرنظامی معتبری ندارند و خطرات اشاعه قابل توجهی را ایجاد می‌کنند، خودداری کند.

در این بیانیه آمده است: چنین اقدامی بازگشت به همکاری کامل با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای را برای فراهم آوردن اطمینان از اینکه برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح آمیز است، فراهم می‌کند.

این بیانیه و اظهار نگرانی در حالی صادر شده که محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور درباره ادعای رافائل گروسی، رئیس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد، تصریح کرد: گزارش‌هایی که آقای گروسی به شورای حکام یا شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌دهد، دارای دو بخش است. بخش نخست درباره برجام و بخش دیگر آن به پادمان و ان پی تی مربوط است. در بخش پادمان و ان پی تی، روابط خوبی بین ایران و آژانس برقرار است، در این بخش نصب دوربین‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نظارت دائم آنها در حال انجام است و دانش اطلاعاتی‌شان نسبت به عملکرد ما همیشه به‌روز است.

وی ادامه داد: ۱۲۰ بازرس تائید شده برای مسائل هسته‌ای کشور وجود دارد که برخی در ایران مستقر و برخی در رفت و آمد هستند و بر حسب موضوع و برنامه توافقی به صورت منظم یا سرزده از تاسیسات هسته‌ای کشور بازدید می‌کنند. جمهوری اسلامی هر گونه فعالیت هسته‌ای که تعامل بین ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را خدشه‌دار کند، نمی‌پذیرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1227653 برچسب‌ها آژانس بین المللی انرژی اتمی

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند
  • پاریس خواستار خویشتن‌داری کشور‌ها در غرب آسیا شد
  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!