Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان بالمباشره تماس داشته و مطالب آن‌ها را بشنویم و مستقیما در حل مشکلات اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز، هفتم بهمن ماه، در سفر خود به مشهد مقدس به عنوان‌ پنجمین مقصد سفر کاری، در بدو ورود به ورودگاه هاشمی‌نژاد اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که توانستیم در پایتخت معنوی خودمان به پابوس امام رضا(ع) برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم به برکت الطاف این امام رئوف بتوانیم در رسیدگی به وظیفه خودمان که خدمت به مردم، کشور و نظام اسلامی است، توفیق پیدا کنیم.

وی افزود: معمولا سفرهایی که ما در این سال‌های اخیر انجام می‌دادیم، یک روزه بود اما به دلیل اهمیت‌ خراسان رضوی و مشهد این سفر طی ۲ روز انجام خواهد شد. 

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه از دیگر اهداف این سفرها بررسی وضعیت دستگاه قضایی هر استان است، ادامه داد: ما در این سفرها می‌خواهیم مسائل را از نزدیک ببینیم و در رفع بعضی از مشکلاتی که در خصوص دستگاه قضایی استان‌ها وجود دارد، اقدام کنیم. هدف دیگر سفرهای استانی احیای حقوق عامه است. در واقع بناست بررسی شود در استان چه مسائل عمومی مهمی وجود دارد که قوه قضائیه می‌تواند با کمک مدیران استانی و مردم جهت رفع آن‌ اقدام کند. امیدواریم در این سفر به برکت حضرت ثامن‌الحجج(ع) بخشی از نارسایی‌ها و کسری‌ها را رفع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رييس قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ شریف رحیمی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه مردی میانسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته بود، ماموران کلانتری ۱۱ به سرعت به محل مورد نظر اعزام شد.

وی با اشاره به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش نشانی در محل مورد نظر، افزود: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی برای دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که حالت روحی و روانی خوبی نداشت، وی را از اقدام به خودکشی منصرف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: این مرد انگیزه خود را از این کار مشکلات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی به بهره‌گیری از روش‌های علمی و استفاده از کمک‌های روانشناسان مجرب نیاز دارد، افزود: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • پای حرف شما هم استانی‌ها در بسته صدای مردم
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند