Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:32:20 GMT

زمان آمادگی بیمارستان ها برای مقابله با پیک ششم است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۷۳۷

زمان آمادگی بیمارستان ها برای مقابله با پیک ششم است

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا گل پیرا افزود: در هفته آخر دی ماه و اول بهمن ماه سیر بیماران سرپایی مشکوک، محتمل و قطعی سیر صعودی داشته اما هنوز تغییر چشمگیری در تعداد موارد بستری‌ها رخ نداده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیر صعودی تعداد موارد مبتلا به سویه اومیکرون در جهان، لازم است دانشگاه‌ها نظارت دقیق‌تری نسبت به پذیرش بیماران سرپایی، مدیریت تخت‌های بستری و ثبت داده‌ها در بیمارستان‌های تابعه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل پیرا افزود: بر اساس نظر همکاران علمی و بر اساس مدل‌های دنیا، غالباً این سویه نباید میزان بستری‌ها را تحت تأثیر قرار دهد، اما چون واکسیناسیون در تعدادی از جمعیت کشور کامل نبوده و یا رعایت شیوه نامه‌ها و استفاده از ماسک کاهش یافته است، احتمال ایجاد پیک وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی تاکید کرد: هنوز در بسیاری از استان‌ها رشد میزان موارد بستری منفی است، لذا زمان خوبی برای برنامه ریزی و آمادگی زیرساخت، افزایش ظرفیت تخت‌ها و مدیریت منابع جهت مقابله با پیک ششم است.

کد خبر 5410592

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا کووید 19 واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سازمان غذا و دارو واکسن کووید 19 نسخه نویسی الکترونیک بیمارستان سرطان سازمان بیمه سلامت جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان

میرهاشم موسوی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • آمادگی شهرستان‌های بافق و بهاباد برای مدیریت سیلاب
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)