Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:48:11 GMT

حضور مسئولان ورزش و دولت در رختکن تیم ملی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۸۶۸

حضور مسئولان ورزش و دولت در رختکن تیم ملی

مسئولان ورزش و دولت پس از پیروزی و صعود ملی پوشان به جام جهانی قطر، در رختکن تیم ملی حضور یافته و دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از صعود شیرین تیم ملی فوتبال به عنوان اولین تیم آسیا به جام جهانی، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، محسن منصوری، استاندار تهران، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به همراه سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در رختکن تیم حضور یافته و دقایقی را بازیکنان گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان دولت و ورزش برای ملی پوشان در دیدارهای پیش رو و نیز جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم