Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@05:13:46 GMT

دریاچه‌ای مرگبارتر از ده‌ها بمب اتم در آفریقا!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۹۵۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین، پایگاه خبری sciencealert در گزارشی نوشت: دریاچه کیوو Kivu که بین رواندا و جمهوری دموکراتیک کنگو در قاره آفریقا قرار گرفته لقب عجیب «قاتل» را دارد.

در اعماق این دریاچه منابع عظیمی از گاز متان و دی اکسید کربن وجود دارد و در نزدیکی آن نیز آتشفشان فعالی قرار گرفته که در هر زمانی ممکن است باعث انفجار این مخزن بزرگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انفجار چنین مخزنی می‌تواند قدرتی بیش از ده‌ها بمب اتم را آزاد کند و جان میلیون‌ها نفر را به خطر بیندازد.

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۶ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد آتشفشان آفریقا دریاچه رواندا قاره آفریقا دریاچه مرگ دریاچه کیوو جمهوری دموکراتیک کنگو بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط بزرگ‌ترین اقتصادهای آفریقا مشکلات توسعه تجارت ایران و آفریقا در سه سطح غنا به روایت تصویر نسل کشی هولناک غیرنظامیان در روندا +تصاویر با جزیره آهنی آفریقا بیشتر آشنا شوید +تصاویر جام جهانی دو سال یک بار جلوی مهاجرت از آفریقا را می گیرد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها مردم درگیر اختاپوس عجیب و غریب خودروسازان شده‌اند دریاچه‌ای مرگبارتر از ده‌ها بمب اتم در آفریقا! پنهان شدن در محفظه چرخ هواپیما برای مهاجرت غیرقانونی بارش برف در ارتفاعات دربند + عکس حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش در رختکن تیم ملی + عکس توافق هسته‌ای ایران تا آوریل اجرایی می‌شود عزیزی‌خادم: برای فوتبال ایران فراتر از معجزه رخ داد صنایع هرمزگان هم حریف ذوب‌ آهن اصفهان نشد چند راه برای افزایش عمر باتری در اندروید درباره لجن صفراوی بیشتر بدانید! اختاپوسی که دست خود را می خورد + عکس تکنیکی برای رفع سنگینی پاها! جهانبخش: امیدوارم مادران و خواهران ما باز هم به ورزشگاه بیایند ساعتی ۳ انفجار مهیب از یک شی مرموز در نزدیکی زمین خطاکاران به جای حبس مجبور به ارائه خدمات اجتماعی شوند مسافرانی که مد دریا را جدی نمی‌گیرند + فیلم عزت‌ اللهی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اسکوچیچ: مسیر پراسترسی را تا صعود طی کردیم حمله به ارتش پاکستان پتروویچ: ایران بهترین تیم آسیا است دیدار رییسی با وزیر خارجه قطر درمان سریع سرماخوردگی در خانه ورود کشور به پیک ششم کرونا تاثیر فناوری CRISPR بر توقف تولید مثل ویروس کرونا در انسان آمریکا و ایران در آستانه توافق قرار دارند انتقال ۲۴ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن به کشور نورافشانی در ورزشگاه آزادی بعد از صعود ایران به جام جهانی + فیلم پایان دست‌دلبازی فدرال رزرو / افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره آمریکا باید از امکانات دولت و حکومت استفاده بیشتری کنیم تعلل بانک مرکزی در قانون‌گذاری حوزه رمزارزها قدردانی علی قلی‌ زاده از همسرش + عکس صعود تیم ملی بعد از سوت پایان بازی با عراق + فیلم فیفا: ایران کاملا مقتدرانه صعود کرد تولید ۲۳.۴ میلیون تنی گل‌گهر در ۱۰ماهه گذشته در چه سال هایی به جام جهانی رفتیم؟ طارمی بهترین بازیکن ایران در شب صعود به جام‌ جهانی غربی‌ها با روسیه در مورد مذاکرات وین اختلاف نظر دارند پیش‌بینی بورس هفته آینده / ناکارآمدی بازار در دشوارترین هفته بورسی امکان کتترل واکسیناسیون و قرنطینه افراد برای همه فراهم شد عکس صفحه رسمی فیفا از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی جدول رده بندی گروه A انتخابی جام جهانی در آسیا پس از بازی ایران و عراق ایران چهاردهمین تیم صعود کننده به جام جهانی قطر احتمال نفوذ در حمله هکری به صداوسیما نصب کنتور هوشمند برای ۳۷ میلیون مشترک شادی بازیکنان پس از صعود به جام جهانی + عکس مپینگ پرچم ایران در میدان آزادی + فیلم بوسه امیر عابدزاده بر دستان پدر پس از پیروزی + فیلم توییت وزیر اقتصاد در پی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی پیام تبریک رییسی در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی توییت صفحه رسمی جام جهانی درباره موفقیت تیم ملی ایران DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتشفشان آفریقا دریاچه رواندا قاره آفریقا دریاچه مرگ جمهوری دموکراتیک کنگو جام جهانی صعود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد

تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۶ بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد، ولی قرقیز‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود، ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!