Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور صعود تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد مخبر که در ورزشگاه آزادی حضور داشت پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ضمن تبریک به مردم و اهالی ورزش، اظهار کرد: به بازیکنان و مربیان پرتلاش تبریک می‌گویم که این شادی را به مردم ایران تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: خوشبختانه امروز دو اتفاق خوشحال کننده رخ داد؛ اول این که به جام جهانی صعود کردیم و دوم این که با این سرعت به جام جهانی رفتیم و سایر بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را نیز با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون اول رئیس‌جمهور هم‌چنین بیان کرد: رییس‌جمهور صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به مردم، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تبریک گفت. برچسب ها: معاون اول رئیس جمهور ، مخبر ، ورزشگاه آزادی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور مخبر ورزشگاه آزادی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»