Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضوی اعتقاد دارد تیم ملی کاری بزرگ کرد که راهی جام جهانی قطر شد.

عباس رضوی، پیشکسوت فوتبال، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی قطر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این صعود کار بزرگی بود با توجه به آن که در ابتدا شرایط سختی داشتیم و ممکن بود اصلا از مرحله اول به سلامت عبور نکنیم. به همه بابت این صعود تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره‌های تیم ملی حلال مشکلات‌ هستند. ببینید طارمی تا چه حد تاثیرگذار است و علاوه بر گلی که به ثمر رساند چقدر فضاسازی خوبی داشت. دیگر بازیکنان تیم ملی همه با توجه به بازی‌های‌شان در تیم‌های اروپایی و خارج از ایران درک و فهم خوبی از لحاظ تاکتیکی پیدا کرده اند و با یک هماهنگی خوب برای ما یک صعود خوب و شیرین رقم زدند.

وی که خود سال‌ها در ایران فعالیت کرده درباره اعتماد به دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: می‌گویند او گذشته نداشته و از ناکجا آباد سرمربی شده و از این قبیل حرف‌ها اما وقتی عملکرد او خوب بوده و با شرایط به خوبی خود را وفق داده چرا نباید به او بیشتر اطمینان کرد؟ همین حالا اگر مربی دیگری بیاوریم طول می‌کشد تا خود را با شرایط هماهنگ کند پس تغییر او منطقی نیست. اسکوچیچ بی‌عیب نیست و باید مشکلات را مرتفع کند اما بهترین کار در شرایط فعلی حمایت از اوست.

اسکوچیچ گفت: تیم ملی بعضی اوقات بیش از حد در عرض بازی می‌کند و جسارت لازم را برای حمله آن‌چنان ندارد که این مسئله باید رفع شود. همچنین اگر روحیه بهتری داشته باشند زهردارتر از این ها هم عمل خواهند کرد. این تیم نیاز به اردوهای آماده ‌سازی دارد و نباید بدون آماده‌سازی در خور شان به میادین بزرگ پای بگذارد. امیدوارم این صعود با حمایت مسئولین و برنامه‌ریزی‌های درست همراه شود تا نتیجه ای خوب در جام جهانی بگیریم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت تیم ملی ایران مشکلات جام جهانی تیم ملی ایران عباس رضوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری وینگر سپاهان در بازی‌های اخیر روی فرم خوبی قرار دارد و در بازی با ذوب آهن نمایش خوبی ارائه کرد و نفوذهای تاثیرگذاری داشت.

شکاری در سه هفته اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده اما هر زمان که در ترکیب حضور داشته روند هجومی خوبی پیش گرفته و سمت چپ این تیم را در فاز هجومی فعال کرده است.

در این مسابقه شکاری در نیمه دوم نفوذهای خوبی انجام داد اما در ارسال پاس‌های آخر تمرکز کافی را نداشت، شاید اگر سپاهانی ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند و با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند او یکی از مهره های تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و می‌توانست در کنار دیگر بازیکنان هجومی این تیم تاثیرگذارتر باشد.

شکاری در نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرده و دو گل هم برای این تیم به ثمر رسانده، او با ادامه روند خوب خود در ادامه فصل می‌تواند به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شود که در تک مسابقات جام حذفی نقش کلیدی داشته باشد.

سپاهان با حضور رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در سمت راست حملات خوبی شکل می‌دهد و با توجه به نفوذهای کمتر زکی‌پور از سمت چپ او مسئولیت بیشتری برای خلق موقعیت از جناحین دارد و به خوبی در این پست ایفای نقش می‌کند.

دیگر خبرها

  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم