Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ناشنوایان از تهیه کلیه تجهیزات ورزشکاران اعزامی به المپیک برزیل توسط کمیته ملی المپیک خبر داد.

مهران تیشه گران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی بازدیدی که رضا صالحی امیری از اردوهای تیراندازی و کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان اعزامی به المپیک برزیل داشت، قول تهیه کلیه تجهیزات ورزشی کاروان اعزامی به بازیها را به ما داد و تاکید کردند که هر گونه حمایتی که لازم باشد، دریغ نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام ۸۰ ورزشکار در ۸ رشته ورزشی دوومیدانی، تیراندازی، تکواندو، کاراته، فوتبال، جودو، کشتی و والیبال ساحلی به المپیک ناشنوایان در دو بخش زنان و مردان، گفت: به خاطر بالا بودن هزینه‌ها تنها کسانی به المپیک اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین میزان اعتبارات لازم برای برگزاری اردوها و اعزام کاروان به المپیک برزیل را در حدود ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این میزان اعتبارات تامین شود تا دغدغه‌ای برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران به المپیک نداشته باشیم.

تیشه‌گران در پایان همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی فدراسیون ناشنوایان در دهه مبارک فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی ناشنوایان ۱۳ سال بود که به دلیل عدم بازسازی به آسفالت تبدیل شده بود که با حمایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این زمین چمن تعویض شد و در دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسوولین شرکت توسعه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی

حمیدرضا واحدنژاد گفت: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او گفت: این کاروان ۹ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پرواز‌های حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • اسبقیان: باید یکی از بهترین میزبانی‌ها را به نمایش بگذاریم
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد