Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@04:34:06 GMT

۳۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۰۸۱

۳۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر رسید. بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ هزار و ۲۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۳۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۱ هزار و ۸۸۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۹۶۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمار کووید دست جان شهرستان در وضعیت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنل تخصصی قلب با حضور متخصصان ۷ کشور دنیا در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول پنل عوارض و پیچیدگی‌های مداخلات قلبی کنگره بین المللی قلب در مشهد گفت: موارد و مشکلات پیچیده قلبی به‌خوبی به همت پزشکان توانمند ایرانی قابل رفع است و دیگر نیازی به انتقال بیمار به خارج از کشور نیست.

دکتر علی‌اکبر زینانلو در این پنل که با حضور متخصصانی از ۷ کشور آمریکا، ترکیه، تاجیکستان، آلمان، هند، جمهوری آذربایجان و ایران برگزارشد، افزود: مشکلات پیچیده قلبی امروزه با اجرای به‌روزترین شیوه‌های درمانی برطرف می‌شود  و دیگر نیازی به انتقال بیمار به خارج از کشور نیست و اگر نیاز به استفاده از ظرفیت استادان داخلی و خارجی با تجربه در آن حوزه باشد از طریق پزشکی از راه دور با آنان ارتباط برقرار می‌کنیم و مناسب‌ترین اقدام را برای درمان فرد بیمار و خروج وی از وضع بحرانی به‌وجود آمده صورت می‌دهیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در باره پنل عوارض و پیچیدگی‌های مداخلات قلبی در پنجمین کنگره بین المللی قلب کاسپین اظهار کرد: در این پنل تخصصی عوارضی که پزشکان در بخش آنژیوگرافی با بیماران پیچیده مواجه بودند و با شیوه غیرجراحی به آنان کمک کردند بازگو شد.

دکتر علی‌اکبر زینانلو افزود: در این پنل تخصصی، متخصصان داخلی و خارجی  ۷ سخنرانی ارائه کردند و در پایان هر سخنرانی هم جلسه پرسش و پاسخ آن برگزار شد.

پنجمین کنگره بین‌المللی کاسپین از  ۲۴ تا ۲۶ فروردین امسال و با حضور بیش از یک هزار نفر از استادان  شاخص ۲۸ دانشگاه علوم پزشکی و متخصصان برجسته ۱۲ کشور دنیا در مشهد برگزار  است.

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • کاهش یک متری تراز دریای خزر
  • ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور شناسایی شد
  • شناسایی ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور/ کرمان دارای بیشترین فرونشست در کشور است
  • مخازن سد‌های کشور ۶۰ درصد پرشدگی دارند
  • بازماندگان کووید شدید ماه‌ها بعد با مشکلات سلامتی مواجه می شوند
  • برگزاری پنل تخصصی قلب با حضور متخصصان ۷ کشور دنیا در مشهد
  • هوای زنجان گرم می شود/زنجان دومین استان سرد کشور طی ۲۴ساعت گذشته