Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان در کرسی‌های مدیریتی باید اقدامات جدی تری انجام شود. - اخبار استانها -

علی بابایی کارنامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار کرد: پیگیری موضوع زنان سرپرست خانوار و توجه به این بخش، در قالب گزارش کمیسیون اجتماعی ارائه شده است و هم اکنون در هیأت رئیسه مجلس مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان در کرسی‌های مدیریتی باید اقدامات جدی تری انجام شود، افزود: براساس قاعده ای که در نظام مدیریتی مطرح است، بانوان ایران که برای مدیریت توانمند هستند توجه شود.

بابایی گفت: حقوق زنان کارگر نیز باید توجه ویژه شود و نکته دیگری که اهمیت دارد حقوق مشروع کارگران زن براساس قانون کار است.

وی تاکید کرد: مجلس و دولت باید تلاش کنند تا از حقوق همه کارگران به ویژه کارگران زن که در کارگاه های اقتصادی و کارگاه های خرد و مشاغل خانگی اقداماتی را انجام می دهند، صیانت شود و همچنین بیمه زنان خانه دار در کشور عملیاتی گردد.

افزایش حقوق بازنشستگان در انتظار تشکیل شورای روابط کار/ مدیرعامل تأمین اجتماعی: مشکل بیمه زنان سرپرست خانوار به‌زودی حل می‌شود مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده: مشکلات تولیدکنندگان به صورت جدی پیگیری می‌شود قالیباف:قوانین و اعتبارات مربوط به حوزه زنان سرپرست خانواده آثار لازم را نداشته است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر موضوع اشتغال زنان در روستاها ادامه داد: موضوع اشتغال زنان در روستاها با توجه جدی تری دنبال شود، همچنین استفاده از ظرفیت زنان در کرسی های مدیریتی اهمیت زیادی دارد.

بابایی تصریح کرد: مدیرانی که انتخاب می شوند به بانوان نیز توجه بیشتری شود و معاون زنان ریاست جمهوری این نکته را پیگیری نماید.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرسی های مدیریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی

رییس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی گفت:حدود ۶ ماه است که گزارش نهایی تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شده، اما متاسفانه کمیسیون آن را در دستور قرار نمی‌دهد که به صحن ارائه شود.

به گزارش ایلنا، مالک شریعتی نیاسر رییس هیات تحقیق و تفحص در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی در تذکری مبنی بر در دستورکار قرار نگرفتن گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: حدود ۶ ماه است که گزارش نهایی تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به این کمیسیون ارائه شده، اما متاسفانه کمیسیون آن را در دستور قرار نمی‌دهد که به صحن ارائه شود.

وی ادامه داد: از آنجا که فرصتی تا پایان مجلس یازدهم باقی نمانده است و این گزارش باید پیش از اتمام مجلس قرائت شود از ریاست مجلس خواهش می‌کنم به کمیسیون تذکر دهد تا این گزارش هرچه زودتر در دستور قرار گیرد.

شریعتی با اشاره به اینکه گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی با رأی مثبت ۱۲ نفر از ۱۳ عضو هیات تصویب و تائید و به کمیسیون ارائه شده است، تصریح کرد: هم این گزارش و هم دیگر تحقیق و تفحص‌ها به همین ترتیب باید قرائت و تا پایان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • سردار کوثری نماینده مجلس: اسرائیل دست به حمله بزند این بار در جهت نابودی آن‌ها گام برمی‌داریم
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اینکه اسراییل گفته ظرف یک هفته اقدام می‌کند نمایش است/ اقدام بعدی ایران پشیمان کننده‌تر از اقدام شب گذشته خواهد بود
  • نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی