Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:46:53 GMT

جزئیات ثبت‌نام نیمسال دوم دانشگاه شریف اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۱۹۸

جزئیات ثبت‌نام نیمسال دوم دانشگاه شریف اعلام شد

با اعلام دانشگاه صنعتی شریف، ثبت‌نام دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از روز شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر این اساس روز شنبه ۹ بهمن ماه سال جاری دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۶ و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌ ۱۳۹۹ دانشگاه صنعتی شریف مجاز به ثبت‌نام خواهند بود.

همچنین ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۷ و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ در روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام معاونت آموزش دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۸ روز دوشنبه ۱۱ بهمن، دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۹ روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن و دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اقدام کنند.

امتحانات پایان ترم نیمسال اول تحصیلی از بازه زمانی شنبه ۲۵ دی ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه سال جاری در حال برگزاری است‌. 

امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حالی برگزار می‌شود که دکتر رسول جلیلی، سرپرست این دانشگاه با اولویت دانستن سلامت دانشجویان، استادان و کارمندان، سخت‌ترین‌ کار دانشگاه را از سرگیری آموزش حضوری در بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا با رعایت پروتکل‌ها و اصول ایمنی در این راستا اقدام نماییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شريف نیم سال دوم تحصیلی دانشجویان کارشناسی ورودی دانشگاه صنعتی شریف بهمن ماه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.
افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ تا روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.
به متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.
اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.
داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیر روزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳