Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-چند وقتی است که بحث ممنوع بودند فروش تخم مرغ شانه‌ای و دانه‌‌ای در همدان مطرح است ؛ اما متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی نظارت دقیق بر فروش کیلویی تخم مرغ ندارد و فروشندگان همچنان از این کار شانه خالی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، چند وقتی است بحث ممنوع بودند فروش تخم مرغ شانه ای و دانه‌ای در همدان مطرح است؛ اما متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی نظارت دقیق به این موضوع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر آن شدیم تا به سراغ مغازه های سطح شهر برویم و بررسی کنیم آیا نظارت و ابلاغ رسمی جهت فروش تخم مرغ کیلویی صورت می‌پذیرد یا خیر.

هیچ گونه کمبودی در عرضه و توزیع تخم مرغ در استان یزد وجود نداردتوزیع اینترنتی تخم مرغ تنظیم بازاری در استان قزوین آغاز شدبازار مرغ اصفهان در آرامش اما تخم مرغ با بازار نمی‌سازدقانون فروش "کیلویی" تخم مرغ در واحدهای خرده فروشی همدان رعایت نمی‌شود

 

انتهام پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم

  حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اولین کمیته استانی صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم در سال 1403 گفت: توزیع شیر در مدارس سیستان و بلوچستان باید نوید بخش سلامتی دانش آموزان باشد و تمام شرایط و استانداردهای بهداشتی در توزیع آن رعایت شود.

وی ادامه داد: شیر برای سلامتی و رشد کودکان بسیار مهم و ضروری است، دانش آموزان در دوران رشد جسمی و ذهنی هستند و شیر سالم کمک زیادی به تقویت و رشد آنان می کند.

دکتر غزنوی با بیان اینکه سلامت یک مقوله بین بخشی است گفت: 25 درصد سلامت جامعه به بهداشت و درمان مربوط می شود و 75 درصد آن مربوط به سایر ارگان هاست.

وی افزود: جهت تحقق فراگیر شدن سلامت در جامعه باید همه ی سازمان پای کار باشند و هر کدام سهم و نقش خود را به خوبی انجام دهند.

دکتر احمد زاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز گفت: یکی از وظایف دولت توزیع شیر سالم بین دانش آموزان است که در این بین نقش اساسی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی، دامپزشکی، آموزش و پرورش و... است.

وی با بیان اینکه واحد های تولیدی شیر در استان فعال هستند گفت: باید از این واحدهای تولیدی حمایت کنیم البته حفظ و ارتقاء سلامت دانش آموزان نکته بسیار حائز اهمیتی است و به هیچ وجه قصور در این زمینه قابل اغماض نیست.

وی افزود: بازرسی ها از نحوه تولید و توزیع شیر توسط نیروهای بهداشتی سطح استان با دقت و حساسیت به صورت ویژه انجام می شود و ارگان های مرتبط ملزم به همکاری با کارشناسان بازدید به عمل می آید.

آقای جهانتیغ نماینده آموزش و پرورش استان نیز گفت: 27 میلیون پاکت شیر در سال در بین مدارس توزیع می شود، که از دو شرکت تولیدی خریداری می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • یخ دارم! یخ بلوری! | بهای یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • تکلیف برخورد با فروشندگان اسلحه و مهمات روشن شد/ مجازات خرید و فروش سلاح چیست؟
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان