Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@21:24:42 GMT

روشی جدید برای درمان واریس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۲۷۰

روشی جدید برای درمان واریس

 دکتر ولید الدالی جراح عروق و متخصص درمان پای دیابتی در دانشگاه قاهره، می‌گوید که لیزر کرایو و کرایواسکلروز در ترکیب بایکدیگر رگ‌های عنکبوتی و واریسی را درمان می‌کنند به گونه‌ای که هوای سرد روی پوست دمیده می‌شود. خنک کننده پوست به محافظت از پوست کمک می‌کند و باعث کاهش درد در حین لیزر و اسکلروتراپی تزریقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمان واریس و مویرگ‌های خونی با تکنیک کلاکس یک درمان ابتکاری برای رگ‌های واریسی و مویرگ‌های خونی است، به گونه‌ای که این روش، از طریق درمان لیزری سینرژیک و خنک‌سازی به شیوه اسکلروتراپی (تزریق) واریس را درمان می‌کند.

به گفته این پزشک، فناوری کلاکس برای درمان عروق، ترکیبی نوآورانه برای درمان رگ‌های واریسی سطحی و مویرگ‌های خونی است. روش کلاکس به این صورت است که لیزر روی مویرگ‌های خونی یا دیواره سیاهرگ اثر می‌کند و باعث تجزیه انتخابی گرمای نور بدون آسیب رساندن به پوست می‌شود و همچنین قطر مویرگ‌ها را نیز کاهش می‌دهد. علاوه براین یک ماده سفت در رگ‌های ضخیم تزریق می‌شود و از تجهیزات خنک کننده در طول عمل استفاده می‌شود.

این روش با استفاده از سیستم خاصی انجام می‌شود که رگ‌ها را با هم بزرگ‌نمایی و اسکن می‌کند، بنابراین پزشک می‌تواند حتی کوچک‌ترین سیاهرگ‌ها، مویرگ‌ها و رگ‌های خونی را که از سطح پوست تغذیه می‌کنند، به وضوح ببیند./منبع: صدی البلد

منبع: فردا

کلیدواژه: درمان واریس رگ های عنکبوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

کد خبر 6086218

دیگر خبرها

  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است