Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: خوشحالم که جاسم دلاوری هم به کادر تیم اضافه شده و همه چیز بدون مشکل پیش می‌رود.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: تمرینات طوری برنامه‌ریزی شده که بچه‌ها آمادگی نسبتا خوبی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کسور داشته باشند و همه چیز با برنامه پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا تمرین می‌کنیم تا ببینیم پی از انتخاب شدن نفرات برتر چه برنامه‌ای داریم.

وی افزود: کاملا با سبک تمرینات کادرفنی آشنایی داریم و خوشحالم که جاسم دلاوری هم به کادر تیم اضافه شده و همه چیز بدون مشکل پیش می‌رود.

ملی‌پوش بوکس درباره اهمیت رقابت‌های تدارکاتی گفت: قطعا اردوی مشترک و تورنمنت تدارکاتی تاثیر بسزایی در آمادگی یک بوکسور دارد و اگر پیش از قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی در تقویم خود مسابقات تدارکاتی داشته باشیم، می‌توانیم در پیکارهای اصلی بهترین عملکرد را داشته باشیم. سال حساسی در پیش است و امیدوارم سال آینده ، سال من باشد.

موسوی درباره شانس کسب مدال خود در رقابت‌های سال آینده تصریح کرد: امیدوارم تعداد مدالهای خود در قهرمانی آسیا را به عدد ۳ برسانم و در بازی‌های آسیایی و حتی کشورهای اسلامی هم بدرخشم و روی سکو قرار بگیرم. البته همه اینها به کنار باید در وهله اول بتوانم جاگاه اصلی خود در ترکیب تیم ملی را حفظ کنم.

دارنده دو مدال برنز آسیا در پایان خاطرنشان کرد: در چارچوب سیاست‌های کادرفنی کار می‌کنیم و تمام تمرکز خود را معطوف تمرینات کرده‌ام تا بهترین عملکرد را داشته باشم چون توقع زیادی از خود دارم و باید اثبات کنم شایسته چه جایگاهی هستم.

 

بیشتر بخوانید: کاظم‌زاده: می‌خواهم در انتخابی تیم ملی شرکت کنم/ رویاهای بزرگی در بوکس حرفه‌ای دارم

 

انتهای پیام/

برچسب ها: شاهین موسوی تیم ملی بوکس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین موسوی تیم ملی بوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!

در یکی از مبارزات مهم سال، دوین هِنی قهرمان دسته سبک وزن بوکس جهان و رایان گارسیا به مصاف هم رفتند.

بعد از دوازده راند مبارزه این گارسیا بود که موفق شد با امتیاز هنی رو شکست دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم