Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن روشن» ر وز جمعه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: اول از همه باید صعود ایران به مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان را تبریک گفت، به آنچه استحقاش را داشتیم رسیدیم و توانستیم به قطر برسیم.

وی افزود: تیم ملی نمایش خوبی را در بازی با عراق به نمایش گذاشت، در طول ۹۰ دقیقه جریان بازی نسبت به حریف خود برتری چشمگیری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یک گل زدیم و چند گل نزدیم،عراق خیلی خوش شانس بود که در این مسابقه فقط یکبار دروازه‌اش باز شد.

روشن تصریح کرد: بدون شک ایران در حال حاضر بهترین تیم فوتبال آسیاست و رودتر از تمام تیم‌های قاره کهن به جام جهالنی صعود کردیم.

وی با اشاره به عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی ایران، تاکید کرد: اسکوچیچ آمار خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت، او در این مدت که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفته نتایج عالی را کسب کرده که قابل ستایش است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران است، تیمی که نسل فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارد و شایسته تقدیر هستند.

وی تاکید کرد: امروز تیم ملی ما ١١ بازیکن بسیار با کیفیت داخل زمین دارد که هر یک از آنها روی نیمکت بازیکنی هم سطح خود را می بینند که این مساله به پیشرفت تیم ملی کمک زیادی می کند.

برچسب‌ها حسن روشن تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن روشن تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حسن روشن تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم