Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امرالله مردانی بامداد  جمعه در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۹ درصد از جمعیت بالای  ۱۲ سال استان، سه نوبت واکسن تزریق کرده اند افزود: از افرادی که ۲ دُز واکسن دریافت کرده و موعد دُز سوم آنها فرا رسیده، انتظار داریم هر چه سریعتر اقدام کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال آغاز شده و امیدواریم که در روزهای آینده شاهد سرعت واکسیناسیون در استان و کنترل سویه اُمیکرون باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنان تزریق واکسن، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید در دستور کار قرارگیرد و از حضور در تجمعات و دورهمی ها خودداری شود.

مردانی گفت: در شرایط موجود با بروز هر گونه علائم سرماخوردگی مثل گلو درد ، آبریرش بینی و ... این احتمال وجود دارد که فرد به سویه اُمیکرون مبتلا شده باشد لذا باید تا بهبود بیماری، خود را از دیگران جدا کرد.

در حال حاضر تمام شهرهای استان خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور