Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:07:39 GMT

تعداد شهرهای قرمز کرونایی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۴۴۹

تعداد شهرهای قرمز کرونایی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته گذشته شهرستان اردکان در استان یزد در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت.

حالا با گذشت ۲ روز، شهرستان‌های قم، کاشان و… نیز در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند.

با غالب شدن سویه اومیکرون در کشور و شروع پیک ششم، پیش بینی می‌شود که روند تغییر رنگ نقشه کرونایی کشور، از رنگ‌های آبی و زرد، به نارنجی و قرمز، افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5410619

منبع: مهر

کلیدواژه: رنگ بندی کرونایی آمار کرونا سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا واکسن کرونا کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سازمان غذا و دارو رنگ بندی کرونایی بیمارستان سرطان جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرستار بیوتکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی امید زنان ایران در دوم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه در جدال با شطرنج‌بازان کشور نپال موفق به برتری قاطعانه ۴ بر ۰ شد.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست نمایندگان کشور نپال شدند.

ملی‌پوشان ایران در دور نخست مقابل شطرنج‌بازان کشور مغولستان به تساوی رسیده بودند.

تیم ملی امید زنان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر ۰ برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند.

جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

برتری تیم ملی مردان ایران در دور دوم

تیم ملی امید مردان نیز در دور دوم پیکارهای شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه با حفظ نوار پیروزی‌ها و با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شدند و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی رسیدند و با نتیجه ۴ بر ۰ حریف عراقی را شکست دادند. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.

با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از این کشور که میزبانی مسابقات را برعهده دارد، تیم ملی امید ایران با کسب دو پیروزی قاطعانه ۴ بر ۰ برابر رقبا در دو دور ابتدایی، هم‌اکنون با اقتدار صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات خانتی مانسیسک روسیه است.

شطرنج ایران پس از گذشت چندین سال در این مسابقات حضور دارد. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است. 

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • نقش مدیران شهرستانی در برنامه توسعه شهرستان تأثیر گذار باشد