Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلات "معیشتی، فرهنگی و اجتماعی" مردم را به جد دنبال می‌کنیم، گفت: اقتصاد "دریامحور و گردشگری" گیلان فعال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت الله سیدابراهیم رئیسی دقایقی قبل در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر به همه گیلانیان اظهار داشت: استان گیلان از لحاظ اقتصاد دریامحور و گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان بسیاری از مشکلات استان از جمله مشکل بیکاری را که امروز خانواده‌ها را نگران کرده، حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : قصد داریم حل مشکل معیشت مردم و مسائل فرهنگی و اجتماعی که در استان وجود دارد را به جد دنبال کنیم البته نماینده، ولی فقیه در گیلان و استاندار مواردی از مشکلات استان را برای بررسی اعلام کرده اند که امشب در شورای اداری مطرح خواهیم کرد که مصوبات لازم برای حل آن‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: امیدواریم که این سفر به دنبال کار‌های خوبی که در استان انجام شده نقطه عطفی باشد برای رفع مشکلات استان که البته پیگیری استاندار و نمایندگان را می‌طلبد تا مشکلاتی که امروز می‌بینیم دیگر شاهدش نباشیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی آئین نکوداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در گیلان اظهار کرد: آئین نکوداشت بناها و محوطه‌های تاریخی و تجلیل از مالکان و بهره‌برداران بناهای تاریخی و با حضور فعالین فرهنگی و گردشگری در محل کاروانسرای عباسی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با تاکید بر احیای اماکن تاریخی در استان بیان کرد: احیا و بکارگیری از ظرفیت‌های تاریخی گیلان در اولویت قرار دارد.

جهانی با بیان اینکه حفظ و صیانت از بناها و محوطه‌های تاریخی وظیفه همگانی است، گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ساماندهی بناهای تاریخی توسط مالکان خصوصی صورت پذیرفته است.

به گفته وی، در گیلان بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ اثر تاریخی شناخته شده است که یک هزار و ۲۶۱ مورد از این تعداد در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از مالکان بناهای تاریخی استان خواست تا برای مرمت این خانه‌ها همراه باشند و گفت: طبق پیگیری امور مربوط به ماده ۹۸ برنامه ششم توسعه، بناهای تاریخی استان برای تبدیل به جاذبه‌های گردشگری به بخش خصوصی واگذار می‌شود

وی با تاکید بر حمایت ار بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری افزود: حمایت از بخش خصوص در راستی توسعه گردشگری مورد توجه میراث قرار دارد.

میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان بیان کرد: این استان دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری و تاریخی فراوانی است که توانسته این خطه را به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کند.

به گفته جهانی- ترمیم و بازسازی بناهای تاریخی گیلان در اولویت برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.

کد خبر 6083859

دیگر خبرها

  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها
  • لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری