Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی عراق رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان برای ششمین بار به جام جهانی صعود کنند. این سریعترین صعود ایران به جام جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پورتو پرتغال که مهدی طارمی در این تیم بازی می کند و یکی از بهترین گلزنان این تیم به شمار می رود با اشاره به گلی که او در دیدار برابر عراق به ثمر رساند نوشت: مهدی طارمی نویسنده گل پیروزی مقابل عراق شد که این گل ایران را به جام جهانی 2022 قطر رساند.

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد پرتغال تیم ملی فوتبال جام جهانی فوتبال ایران مهدی طارمی باشگاه پورتو بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط طارمی در یکی از روستاهای دور افتاده استانبول! و هنوز به طارمی‌ بدوبیراه می‌گوییم آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی اولویت فوتبال ایران کم کاری مجلس، فوتبال ایران را تعلیق می کند؟ مهدی طارمی؛ مرد واکنش‌ های نامنظم! طارمی به تیم‌ ملی برگشت ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها واکنش باشگاه پورتو به گلزنی طارمی و صعود ایران به جام جهانی تور پوکت تایلند چند؟ ( جدول) مسئله امروز گیلان بهبود معیشت و مشکلات بیکاری است قم و کاشان در وضعیت قرمز کرونا ند پرایس درباره مذاکره با ایران: دیپلماسی مستقیم مؤثرتر و سریع‌تر است رییس‌جمهور وارد گیلان شد واشنگتن خواستار نشست شورای امنیت در مورد اوکراین شد کاخ سفید خواستار ورود چین‌‌ در موضوع اوکراین ضد ژنتیک شما طول عمرتان را تعیین می‌کند؟! یکی از علائم سرطان بعد از غذا خوردن یا در حالت خوابیده ترامپ دوستان خود را در اولویت دریافت واکسن قرار داد هوش مصنوعی ابزاری برای تشخیص بیماری قلبی راهکاری برای درمان خونریزی هایی که بند نمی آیند اختلاف در تیم آمریکایی در آستانه تصمیم‌گیری های سیاسی دیدار رییسی و وزیر خارجه قطر سلر نتورک (Celer network ) چیست؟ تصویب خرید خدمت سربازی / خون بعضی‌ها رنگین‌تر است! پایان دست‌دلبازی فدرال رزرو / افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره آمریکا مردم درگیر اختاپوس عجیب و غریب خودروسازان شده‌اند دریاچه‌ای مرگبارتر از ده‌ها بمب اتم در آفریقا! پنهان شدن در محفظه چرخ هواپیما برای مهاجرت غیرقانونی بارش برف در ارتفاعات دربند + عکس حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش در رختکن تیم ملی + عکس توافق هسته‌ای ایران تا آوریل اجرایی می‌شود عزیزی‌خادم: برای فوتبال ایران فراتر از معجزه رخ داد صنایع هرمزگان هم حریف ذوب‌ آهن اصفهان نشد چند راه برای افزایش عمر باتری در اندروید درباره لجن صفراوی بیشتر بدانید! اختاپوسی که دست خود را می خورد + عکس تکنیکی برای رفع سنگینی پاها! جهانبخش: امیدوارم مادران و خواهران ما باز هم به ورزشگاه بیایند ساعتی ۳ انفجار مهیب از یک شی مرموز در نزدیکی زمین خطاکاران به جای حبس مجبور به ارائه خدمات اجتماعی شوند مسافرانی که مد دریا را جدی نمی‌گیرند + فیلم عزت‌ اللهی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اسکوچیچ: مسیر پراسترسی را تا صعود طی کردیم حمله به ارتش پاکستان پتروویچ: ایران بهترین تیم آسیا است دیدار رییسی با وزیر خارجه قطر درمان سریع سرماخوردگی در خانه ورود کشور به پیک ششم کرونا تاثیر فناوری CRISPR بر توقف تولید مثل ویروس کرونا در انسان آمریکا و ایران در آستانه توافق قرار دارند انتقال ۲۴ زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن به کشور نورافشانی در ورزشگاه آزادی بعد از صعود ایران به جام جهانی + فیلم پایان دست‌دلبازی فدرال رزرو / افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره آمریکا باید از امکانات دولت و حکومت استفاده بیشتری کنیم تعلل بانک مرکزی در قانون‌گذاری حوزه رمزارزها قدردانی علی قلی‌ زاده از همسرش + عکس صعود تیم ملی بعد از سوت پایان بازی با عراق + فیلم DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرتغال تیم ملی فوتبال جام جهانی فوتبال ایران مهدی طارمی باشگاه پورتو صعود ایران به جام جهانی باشگاه پورتو فوتبال ایران مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی

پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید، اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد، اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است