Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق، در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۱۹ امتیازی شد و صعودش به جام جهانی را قطعی کرد.

در این مسابقه علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی یکی از نفرات کلیدی ایران بود و نقش پررنگی در موفقیت ایران داشت.

جهانبخش این فصل در تیم فاینورد هلند بازی می‌کند و پیش از سفر به ایران و حضور در اردوی تیم ملی عراق، برای فاینورد گلزنی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فاینورد هم شب گذشته با انتشار فیلم شادی ملی پوشان کشورمان، صعود تیم ایران به جام جهانی را به بازیکن ایرانی خود تبریک گفت: «برد و صعود به جام جهانی. تبریک به علیرضا جهانبخش و دنبال کنندگان ایرانی.»

کد خبر 5410626 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق علیرضا جهانبخش تیم فوتبال فاینورد تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال عراق مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال زنان ایران ویروس کرونا سردار آزمون مهدی طارمی مسابقات انتخابی جام جهانی لیگ برتر فوتبال ایران هندبال فوتبال زنان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد افزود: هزار و ۹۰۰ اثر و جاذبه گردشگری، طبیعی و تاریخی در استان همدان وجود دارد که هر یک از آنها جذابیت از دیگری بهتر و بیشتر است.

او تصریح کرد: غارعلصیدر به عنوان بزرگترین و شگفت انگیزترین غار آبی جهان و تپه هگمتانه با قدمت حدود ۲۵۰۰ ساله که به زودی ثبت جهانی می‌شود از زمره آثار فاخر استان همدان هستند.

استاندار همدان گفت: وجود مراکز گردشگری و شهر‌های زیبا و سوغاتی‌ها متنوع به طور حتم خاطرات و لحظه‌های خوش و ماندگاری را برای مسافرانی که همدان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند به یادگار می‌گذارد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: همچنین ۲ شهر جهانی سفال در لالجین و مبل و منبت در ملایر جذابیت خاصی برای مسافران نوروزی دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای شکسته دختر هلندی!
  • عکس| یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد