Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی توانگر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پلیس برای اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت های شارژی پنج هزار پلاک تهیه کرده که چهار هزار پلاک باقی مانده در حال اتمام شماره کوبی و رنگ آمیزی است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از تصادفات جرحی جزیره به موتورسیکلت و راکبان آن باز می گردد که عمده دلایل آن عدم تعادل، حرکت های مارپیچ و خلاف جهت و رعایت نکردن برخی دیگر از قوانین راهنمایی و رانندگی است گفت: به همین دلیل انتظار داریم راکبان موتور سیکلت استفاده از کلاه ایمنی، سرعت مجاز و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را برای حفظ ایمنی خود در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانگر اضافه کرد: داشتن بیمه موتورسیکلت از دیگر موارد مورد نیاز در طرح ساماندهی است که از شرکت های بیمه گذار انتظار می رود برای موفقیت این طرح با شرایط و تسهیلات ویژه ای از جمله شرایط قسطی نسبت به صدور بیمه نامه این دستگاه ها را صادر کنند.

وی گفت: هم اکنون در این جزیره حدود هشت هزار دستگاه موتورسیکلت شارژی وجود دارد که سه هزار دستگاه آن از داخل کشور و پنج هزار مورد نیز از خارج از کشور به این جزیره وارد شده که تمام این دستگاه ها در یک بازه زمانی باید اهراز هویت،  ساماندهی و پلاک گذاری شود.

رییس پلیس راهنمایی رانندگی کیش همچنین از نوبت دهی اینترنتی پلاک گذاری موتورسیکلت ها در این جزئ ه خبر داد و افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://traffic.kish.ir نسبت به دریافت نوبت خود اقدام کنند.

مراجعه کنندگان به مرکز ساماندهی باید اصل و کپی مدارکی همچون کارت ملی، شناسنامه، سند موتورسیکلت، بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت، فرم یا برگ احراز سکونت در جزیره کیش (کارت کیشوندی، سند اجاره نامه، نامه از محل کار یا تدریس فرزندان) را به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها کیش پلیس راهور ناجا هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش پلیس راهور ناجا هرمزگان کیش پلیس راهور ناجا هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم

آئین الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و نظامی قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، آئین الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و نظامی قشم برگزار شد؛ عادل پیغامی در این مراسم اظهار کرد: ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته برای اضافه شدن به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر تهیه شده که امروز شاهد الحاق اولین آن‌ها هستیم و دو دستگاه دیگر در آینده نزدیک وارد جزیره می‌شود.

وی افزود: متأسفانه ساکنان جزیره قشم در سال‌های گذشته کمتر از تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده‌اند و در این زمینه عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد؛ منطقه آزاد قشم متعلق به تمامی ایرانیان است و تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی سراسر کشور می‌توانند برای استفاده از مزیت‌های این منطقه در جزیره قشم فعالیت کنند.

وی با تقدیر از اقدام خیران بویژه خیران حوزه سلامت و درمان افزود: فعالان اقتصادی به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی که سال‌هاست از مزیت‌های منطقه آزاد بهره‌مند شدند، می‌توانند برای انجام کار خیر در حوزه‌های مختلف پیش قدم شوند.

پیغامی خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی به ساکنان جزیره قشم در حوزه بهداشت و درمان وظیفه داریم اقداماتی را انجام دهیم و برای بهبود وضعیت بیمارستان خلیج فارس (جیجیان) نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: براساس آموزه‌های دینی و قرآنی، پرداخت خمس و زکات و انجام کار خیر موجب برکت می‌شود و می‌تواند شرایط را برای پیشرفت و نشاط اجتماعی فراهم کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: نابودی رژیم غاصب صهیونیستی یک وعده تاریخی و قرآنی است که اتفاقات روزهای اخیر می‌تواند نقطه شروع آن باشد.

ضرورت تخصیص اعتبارات ملی برای نیازهای ضروری قشم

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به کمبودهای موجود، باید برای تأمین نیازهای ضروری ساکنان جزیره قشم اعتبارات ملی تخصیص پیدا کند.

وی ادامه داد: در حوزه خیرین سلامت و درمان نیز افراد بسیاری دارای توانمندی در جزیره سکونت دارند و مشغول فعالیت هستند و باید شرایط برای نقش‌آفرینی بیشتر آن‌ها برای افزایش اقدامات خیریه، تسهیل شود.

امام جمعه شهرستان قشم اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات شایسته در سال جدید به اقتصادی پویا با مشارکت مردم جزیره جهانی قشم دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام حاجبی تصریح کرد: براساس آموزه‌های دینی مسلمانان برای برکت و زیبایی مال، خمس و زکات می‌پردازند.

امام جمعه شهرستان قشم همچنین از عملیات و پاسخ مقتدرانه نیروهای سپاه پاسداران علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی‌تابد.

کد خبر 744874

دیگر خبرها

  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره قشم الحاق شد
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دولت از واگذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت
  • توقیف ۲۷ وسیله نقلیه متخلف در خرمشهر
  • نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت