Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:08:27 GMT

تاریخ احتمالی انتخابات کمیته ملی المپیک

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۵۵۱

با توجه به اینکه قرار است آیین‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک یک بار دیگر تدوین شود انتخابات این کمیته به سال آینده موکول خواهد شد.

خبرگزاری میزان - با توجه به اینکه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت آیین‌نامه انتخابات این کمیته یک بار دیگر تدوین شود و برای تایید و تصویب این آیین‌نامه زمان زیادی لازم است برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در هفدهم اسفند محال به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر و با توجه به شرایط موجود این انتخابات به سال آینده موکول خواهد شد. هر چند کمیته ملی المپیک تاریخ جدیدی را برای برگزاری انتخابات اعلام نکرده؛ اما شنیده می‌شود این انتخابات در نیمه دوم اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود. این در حالیست که بازی‌های آسیایی هانگژو در شهریور سال آینده برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی‌های زیادی است.

این تعویق انتخابات می‌تواند چالش‌های زیادی را در این خصوص داشته باشد و شاید اگر پافشاری تعدادی از اعضای هیئت‌ اجرایی کمیته ملی المپیک نبود تکلیف انتخابات این کمیته پیش از پایان سال جاری مشخص شده بود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ملی المپیک هیئت اجرایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس

کمیته بین‌المللی المپیک تصویر مهدی الفتی، ژیمناست‌کار ایرانی که سهمیه المپیک پاریس را به دست است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی الفتی، ژیمناست ایران، توانست سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. او با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به بازی‌های پاریس راه پیدا کرد. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار تصاویر ۱۲ ژیمناست‌کار راه‌یافته به المپیک پاریس در صفحه اجتماعی و رسمی خود نوشت: پس از پشت سر گذاشتن چهار راند از مسابقات گزینشی المپیک در نهایت ۱۲ مرد در اسباب مختلف سهمیه المپیک گرفتند.

یکی از تصاویر منتشرشده توسط IOC مربوط به مهدی الفتی است که در پرش خرک صاحب سهمیه المپیک شده است.

کمیته بین‌المللی المپیک همچنین صفحه اجتماعی مهدی الفتی را نیز تگ کرده است. 

الفتی با این سهمیه توانست تاریخ‌سازی کند.

ژیمناستیک در کنار رشته‌هایی چون دوومیدانی و شنا از اهمیت بالایی برای کمیته بین‌المللی المپیک برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المپیک شگفتی‌ها
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • مهدی الفتی ملی پوش گلستانی سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک را کسب کرد
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران