Web Analytics Made Easy - Statcounter

" مریم قاصدی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۷۳ هزار و ۳۳۹ نفر ساعت آموزش در قالب یک‌هزار و ۱۱۶نفر دوره، طی ۹ ماهه امسال به کارآموزان ارائه شد.
وی بیان کرد: ۴۷ نفر دوره و چهار هزار و ۵۵۵ نفر ساعت در مراکز روستایی، ۱۹۲ نفر دوره و هشت هزار و ۵۳۴ نفر ساعت آموزش در کارگاه‌های سیار شهری و ۴۵۷ نفر دوره و ۷۰ هزار و ۱۳۲ نفر ساعت آموزش در کارگاه‌های ثابت شهری به بانوان خمین ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان خمین با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت کارگاه‌های آموزشی جوار دانشگاه، ادامه داد: سه هزار و ۳۳۳ نفر ساعت در محیط کار واقعی در رشته خیاطی و طراحی دوخت، آموزش دیدند. 
قاصدی گفت: ۱۰۱ هزار و ۸۵۴ نفر ساعت در بخش دولتی و ۷۱ هزار و ۴۸۵ نفر ساعت آموزش در بخش خصوصی فنی و حرفه‌ای خمین، امسال به کارآموزان ارائه شد.
وی حسابداری و امور بازرگانی، آشپزی، صنایع دستی، عمران و رایانه را رشته‌های مهارتی ارائه داده شده به کارآموزان فنی و حرفه‌ای خواهران خمین عنوان کرد.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان خمین افزود: فقر مهارتی یکی از مشکلات عمده در اشتغال جوانان است و این مهم با تلاش و فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف مرتفع می‌شود.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.
یک مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران در شهر و ۲۲ آموزشگاه آزاد در رشته‌های فرش، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت، عمران، حسابداری و رایانه در این شهرستان فعالیت دارند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان مرکزی خمین بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان مرکزی خمین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان مرکزی خمین بانوان فنی و حرفه ای خواهران نفر ساعت آموزش نفر دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست آموزش و پرورش استان در آیین آغاز ساخت یک مدرسه و بهره برداری از ۴ باب زمین چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: برای ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره خرزهره در بخش ممبی شهرستان بهمئی یک میلیارد تومان اختصاص یافت.
جمالی افزود: این مدرسه تا شهریورماه آینده ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۷۵ متر مربع برای حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.
حسینی افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی هم با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱، عملیات ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی دانش اموزی در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد گفت: با این اقدام سرانه فضا‌های ورزشی در بهمئی طی ۲ سال اخیر از ۵۰ به ۸۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است و در آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.
مسعود فرحبخش اعتبار هزینه شده در این ۴ طرح ورزشی را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱