Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسم‌ پور در خصوص صعود ایران به جام جهانی صحبت هایی را بیان کرده است

ابراهیم قاسم‌ پور می گوید نقش اسکوچیچ در صعود ایران به جام جهانی غیرقابل انکار است.

به گزارش طرفداری، ابراهیم قاسم‌ پور در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر با برتری یک بر صفر مقابل عراق به فارس گفت:

از این اتفاق خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز دیدارهای پیش مقدماتی شاید از معدود دوره‌هایی بود که تیم ملی برای صعود به جام جهانی با مشکل مواجه نشد و سه بازی مانده به اتمام مسابقات مرحله نهایی صعودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ قطعی کرد. الان همه بازی‌های ما تشریفاتی شده و باید ضمن تبریک به مردم ایران، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی از مجموعه تیم ملی تشکر کرد.

وی افزود:

ایران قوی‌ترین تیم آسیاست. البته بیشتر تیم‌های هم‌گروه‌مان هم مثل لبنان، سوریه و امارات جزو تیم‌های درجه دو این قاره هستند و عراق هم شرایط قبلی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد. سرسخت‌ترین تیم‌های آسیایی کره جنوبی، استرالیا و ژاپن هستند که فقط یکی از آنها در گروه ما حضور داشت. در سال‌های اخیر به ندرت اتفاق افتاده که تیم ملی تا این اندازه بازیکن لژیونر باکیفیت داشته باشد. بیشتر این نفرات هم در یکی دو سال اخیر در بهترین شرایط خود قرار داشتند و کیفیت و تجربه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به تیم ملی انتقال دادند. دلیل اصلی صعود تیم ملی به جام جهانی هم تجربه خوبی است که این بازیکنان در لیگ‌های خارج از کشور به دست آوردند.

هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد:

حتی روی نیمکت هم بازیکنان لژیونر داشتیم. کمتر اتفاق افتاده در یک پست سه بازیکن هم‌سطح در اختیار تیم ملی باشد. در شرایط فعلی بیشتر بازیکنان ما سطح مشابهی دارند و اگر برای یک بازیکن مشکل مصدومیت و یا مسائل دیگری رخ بدهد تأثیر خاصی در روند تیم نخواهد داشت، همان گونه که مقابل عراق دیدیم غیبت بازیکن شاخصی مثل سردار آزمون تأثیر چندانی در روند بازی تیم ملی ایجاد نکرد.

قاسم‌پور درباره نقش دراگان اسکوچیچ در صعود تیم ملی عنوان کرد:

کسی نمی‌تواند منکر نقش ویژه اسکوچیچ در این موفقیت باشد. من جزو مخالفان وی بوده و همچنان هم هستم زیرا اعتقاد دارم پس از رد کردن مربی بزرگی مثل کارلوس کی‌روش باید مربی مطرح‌تر و با رزومه قوی‌تری از وی برای تیم ملی انتخاب کنیم. همان زمانی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد اعتقاد داشتم می‌توانستیم به جای وی از مربیان ایرانی استفاده کنیم، اما با همه این تفاسیر اسکوچیچ خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان داد. البته دلیل اصلی بردهای تیم‌ ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ توانایی، خلاقیت و ضریب هوشی بازیکنانمان می‌دانم. خیلی کم اتفاق افتاده تیم ملی خارج از کشور این همه بازیکن داشته باشد.

وی در مورد بازگشت مهدی طارمی به ترکیب تیم ملی و اینکه شاگردان اسکوچیچ با گلزنی وی جواز حضور در جام جهانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ قطعی کردند، توضیح داد: 

طارمی در ترکیب تیم ملی بازیکن فوق‌العاده تأثیر گذاری است. وی به دلایلی مختلف مثل شرایط جوی بد، دیر به تیم ملی اضافه شد اما باز هم خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان داد. طارمی بازیکنی است که از کمترین فرصت‌ها گلزنی کرده و از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده می‌کند. مقابل عراق هم شاخص بودن خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ اثبات کرد، اما نمی‌توان منکر شد به دلیل خستگی سفر چندان سرحال نبود.

هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد لزوم پشتیبانی و حمایت لازم از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی عنوان کرد:

صعود ما قطعی شده و سه دیدار باقیمانده تشریفاتی است. باید دید تفکرات اسکوچیچ نسبت به بازی‌های آتی چگونه خواهد بود، اما فدراسیون فوتبال اگر تصمیم به همکاری با این مربی در جام جهانی دارد باید از همین فردا برنامه‌های اسکوچیچ را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد و طبق برنامه سرمربی، امکانات و تدارکات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کند. همیشه افرادی که در گذشته در فدراسیون فوتبال بودند کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ دقیقه 90 انجام می‌دادند، اما الان فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی کردن در راستای برگزار کردن اردوهای مناسب و دیدارهای تدارکاتی خوب داریم. 

قاسم‌پور اضافه کرد:

حتی اگر نمی‌خواهند اسکوچیچ در تیم ملی بماند، باید هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری کنند. دیگر نباید با تیم‌هایی مثل آذربایجان و ازبکستان که خیلی پایین‌تر از ایران هستند بازی کنیم. برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی نیاز به برنامه‌ریزی و برگزاری دیدار با تیم‌های قوی تر از خودمان داریم تا پس از 6 دوره حضور در جام جهانی برای اولین بار به مرحله بعدی صعود کنیم.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد یحیی گل محمدی پاسخ تماس های درویش را نمی دهد / شایعه در شهر سردار آزمون غایب قطعی اردوی تیم ملی / فدراسیون فوتبال مقصر شناخته شد پیشنهاد وسوسه کننده النصر به اوبامیانگ پیچیده شدن شرایط انتقال موراتا به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم قاسم جام جهانی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: همیشه چالش‌های خوبی با ژاپن داشتیم و از حذف این تیم از جام ملت‌های آسیا ناراحتم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برتری چهار بر صفر تیم کشورمان برابر کویت در جام ملت‌های آسیا و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی،اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر چه پیش می‌رویم بیشتر به شرایط بازی‌ها عادت می‌کنیم. در هر بازی شیوه ما نسبت به تیم حریف تغییر می‌کند. گل‌های زیادی نزدیم، اما بچه‌ها فوق‌العاده بازی کردند و از آن‌ها ممنونم.

وی در مورد حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، بیان کرد: با قرقیزستان بازی داریم که با آنها در مقدماتی جام ملت‌های آسیا دیدار کردیم اما یک مثال است که می‌گویند "میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است". قرقیزستان بعد از صعود به جام ملت‌های آسیا مربی‌اش را تغییر داد و یک مربی اسپانیایی آورد. اردوهای بلند مدت داشتند و حالا هم به مرحله حذفی صعود کردند. باید آنها را به خوبی آنالیز کنیم. سالنی که در آن بازی می‌کردیم برای ما تمام شده و حالا باید به یک سالن جدید برویم. آن‌ها در آن سالن بازی کردند اما همه این موضوعات توجیه است و ما باید با تمام توان در هر شرایطی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد حذف ژاپن گفت: وقتی می‌گفتم فوتسال در آسیا تغییر کرده، آدم‌های بزرگ آمدند، تفسیر جدیدی به این قاره آمده و چیزهای مختلف عوض شده؛ برخی فکر می‌کردند می‌خواهم چیزی را بیش از حد بزرگ نشان بدهم. حالا همه دیدند این موضوع حقیقت دارد. دیدید که ابر قدرت آسیا جام جهانی را نمی‌بیند و حذف می‌شود. این نشان می‌دهد که چقدر فوتسال تغییر کرده است. بعد از ایران، ژاپن پرافتخارترین تیم آسیاست و از حذف این تیم ناراحتم، برای اینکه رقیب خوبی برای ما بود.

وی افزود: همیشه چالش‌های بسیار خوبی با این تیم داشتیم، اما فوتسال همین است. باید باور کنیم که بیشتر تلاش کنیم و اگر ما هم بخواهیم مثل ژاپن باشیم، این موضوع برای تیم خطرناک می‌شود.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت توانست مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند صعود کند. شاگردان شمسایی باید روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم با قرقیزستان دیدار کنند.

تیم‌ ملی فوتسال کشورمان، امروز در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری چهار بر صفر رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

دیگر خبرها

  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد