Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@07:54:53 GMT

استقرار گروه‌های امدادی در مناطق سردسیر اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۷۳۴

استقرار گروه‌های امدادی در مناطق سردسیر اصفهان

به گزارش «تابناک»، داریوش کریمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بارش برف در مناطق سردسیر استان و پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد و احتمال وقوع کولاک در این مناطق، تیم های هلال احمر استان در این نواحی برای امدادرسانی آمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: احتمال بروز خطر در محورهای شهرستان های خوانسار، تیران و کرون، فریدن، فریدونشهر و چادگان واقع در غرب استان و سمیرم در جنوب استان بیشتر است و مسافران و رانندگان باید با تجهیزات کامل مانند زنجیر چرخ در این مناطق تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: اجتناب از عبور و مرور غیر ضروری در محورهای پرخطر و سردسیر کوهستانی در شرایط فعلی از جمله توصیه‌هایی است که می تواند به حفظ سلامتی شهروندان و کاهش حوادث کمک کند.

کریمی همچنین با اشاره به اینکه آماده سازی گروه های امداد و نجات برای طرح نوروزی از ماه جاری آغاز می شود تصریح کرد: توان افزایی و آموزش‌های مورد نیاز تا اسفند ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: رفع عیب تجهیزات و رفع نواقص وسایل و ماشین آلات از جمله دیگر مقوله هایی است که برای طرح نوروزی در دستور کار قرار داده ایم.

استان اصفهان اکنون سه هزار و ۳۰۰ نجاتگر و امدادگر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

ایران جزو مناطق بلاخیز دنیا به شمار می‌رود و از ۴۳ بلای طبیعی شناخته شده در جهان ۳۵ مورد آن در ایران رخ می‌دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون اصفهان هلال احمر امداد و نجات کولاک مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت

به گزارش همشهری آنلاین علی کریمی، هافبک سابق استقلال و حال حاضر تیم کایسری اسپور ترکیه، در عید نوروز به آلمان سفر کرده و تصویری از خود در مونیخ آلمان منتشر کرده است.

مسابقات باشگاهی به دلیل فیفادی تعطیل شده و کریمی با توجه به عدم حضور در فهرست تیم ملی، این فرصت را پیدا کرده تا به سفر برود.

کد خبر 840907 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی کریمی

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت
  • پیش‌بینی بارش برف در نقاط سردسیر / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی