Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: واقعاً بچه‌ها زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. همیشه مقابل عراق مشکل داشتیم، چرا که این تیم سختکوش است و مقابل ایران جنگنده بازی می‌کند. با این وجود در این بازی،‌ کاری که لازم بود را بچه‌ها انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساوی هم برای ما حکم برد را داشت اما موفق شدیم پیروز شویم و مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، یادآور شد: تیم ما، تیم کوچکی نیست و باید مقداری حاشیه‌ها را کم کنیم. الان که صعود کردیم، کار‌مان تازه شروع شده است. باید اجازه دهیم این تیم روند خودش را ادامه داده و مربیان با خیال راحت کار‌شان را انجام دهند. کسانی که دل‌شان به حال ایران می‌سوزد باید به تیم ملی کمک کنند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی که همگی جوان و متعصب و در کار تیمی هم خوب هستند از گروه‌شان در جام جهانی صعود کنند.

«باید تمرینات بیشتری داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم». مناجاتی با بیان این جمله، ادامه داد: شک نکنید این تیم می‌تواند جوابگوی توقعات و انتظارات ما در جام جهانی باشد.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی باید با اسکوچیچ به جام جهانی برود یا اینکه مربی جدیدی انتخاب شود، گفت: وقتی تیمی خوب کار می‌کند و همه با هم هماهنگ هستند و حرف همدیگر را می‌فهمند چرا باید در آن تغییرات ایجاد کرد؟ این بچه‌ها اسکوچیچ را قبول دارند و با او راحت‌ هستند. شاید بتوان فردی از بازیکنان صاحب نام ایران و قدیمی را به کادر فنی اضافه کرد اما اینکه بخواهیم سرمربی را تغییر دهیم منطقی نیست. افراد دلسوزی هستند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند ولی دلیلی برای تغییر سرمربی وجود ندارد. برای اسکوچیچ در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم اگر با بدشانسی رو‌به‌رو نشویم تیم ملی می‌تواند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.صعود ایران به جام جهانی مثل آب خوردن؛ سریع، راحت، مطمئن!/ طارمی حرف اسکوچیچ را گوش کرد! + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی جام جهانی تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران امروز در آخرین مسابقه دور گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق به کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل کویت شد تا به‌عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ملی پوشان فوتسال ایران پس از کسب سه پیروزی متوالی و صدرنشینی در گروه D جام ملت‌های آسیا، باید از ساعت 12:30 روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C بروند.

تیم ملی فوتسال ایران در صورت کسب پیروزی مقابل قرقیزستان و راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی را هم به دست می‌آورد و می‌تواند چهارشنبه به این مهم برسد.

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه 5 اردیبهشت
تاجیکستان - افغانستان، ساعت 10:30
ایران - قرقیزستان / ساعت 12:30
تایلند - عراق / ساعت 14:30
ازبکستان - ویتنام / ساعت 17:30

البته تیم ملی فوتسال ایران در صورت شکست مقابل قرقیزستان هم شانس راهیابی به جام جهانی را دارد و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ازبکستان به دلیل میزبانی در جام جهانی، به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند و در آن صورت، شاگردان شمسایی با موفقیت در مرحله پلی‌آف این سهمیه را می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!