Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه؛ سردار آزمون در واکنش به شایعه کنار گذاشته شدنش از تیم زنیت پس از امضای قرارداد ۵ ساله با بایرلورکوزن آلمان گفت: من هیچ کار اشتباهی نکرده‌ام. نمی‌دانم همه چه می‌خواهند. برای زنیت در سه ماه باقی مانده جانم را هم می‌دهم. به تیم دوم زنیت می‌روم و این موضوع اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد سردار آزمون با بایرلورکوزن آلمان از تابستان ۲۰۲۲ اجرایی خواهد شد. روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه اعلام کرده سردار آزمون به دلیل تخلف از مقررات پزشکی زنیت و خروج از هتل این تیم در امارات برای رفتن به محل امضای قرارداد با بایرلورکوزن به تیم دوم زنیت انتقال خواهد یافت.رونمایی از جانشین مهاجم ایرانی در زنیت/ رسانه روسی: آزمون به تمرینات بایرلورکوزن می‌رود

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی

تین نیوز

 شرکت لجستیک روسی FESCO توافقنامه هایی را با پنج شرکت لجستیک چینی امضا کرده است که این توافقنامه ها به طور کلی مربوط به حمل و نقل ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ، شرکت FESCO با پنج شرکت لجستیک چینی وارد توافق شده است. این شرکت روسی توافقنامه ای را با گروه لجستیک بین المللی Weisa امضا کرده است که در آن دو شرکت توافق کردند برای بهینه سازی حمل و نقل ریلی در مرز روسیه و چین همکاری کنند. همچنین قراردادی با شرکت بین المللی  HAOامضا شده است که قصد دارد حمل و نقل کانتینری را از طریق راه آهن بین روسیه و شهر های چین و اطراف آن توسعه دهد. این شرکت ها به دنبال گسترش حمل و نقل بین دو کشور هستند. 

 همچنین توافقنامه هایی با Qingdao East Venture Logistics, Neptune Logistics and Kunrong International Trade با هدف ایجاد ارتباط های تجاری مضاعف بین روسیه و چین، شروع مسیرهای تجاری جدید بین شهرهای مختلف در هر دو کشور، و در نهایت، افزودن به حجم تجارت فی مابین دو کشور امضا شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی