Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذربایجان اعلام کرد کشتی‌گیرانی که به طور غیرقانونی به قره باغ رفتند نمی‌توانند در جام جهانی باکو حضور داشته باشند. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، اتحادیه جهانی کشتی میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را که در روزهای ۵ تا ۶ نوامبر برگزار می‌شود به باکو اعطا کرد. برترین تیم‌های کشتی آزاد جهان قرار است در این رویداد حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون کشتی آذربایجان اعلام کرد که آماده پذیرایی از کشتی‌گیران ارمنی در جام جهانی باکو است.

در بیانیه این فدراسیون آمده است: ورزشکاران ارمنی به باکو آمدند. کافی است اولین بازی‌های اروپایی در سال ۲۰۱۵ را یادآوری کنیم. علاوه بر این، آن‌ها در سال ۲۰۰۷ برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی به باکو آمدند. پس برای ما مشکلی نیست. ما امنیت همه شرکت کنندگان در مسابقات را تضمین می‌کنیم.

سرخان مصلی، رییس ستاد خبری فدراسیون ملی گفت: در صورتی که مشخص شود یکی از آن‌ها به طور غیرقانونی به قره باغ رفته است، نمی‌توانند در باکو حضور داشته باشند. در این صورت به اتحادیه جهانی کشتی اعلام می‌کنیم که چنین ورزشکارانی نمی‌توانند به باکو بیایند.

شایان ذکر است که تیم کشتی فرنگی ارمنستان آخرین‌بار در سال ۲۰۱۳ در جام جهانی حضور داشت و سپس هشت تیم جواز حضور در این رقابت‌ها را پیدا کردند. شانس صعود تیم ملی ارمنستان اکنون ناچیز است اما ممکن است تعدادی از نمایندگان این کشور در ترکیب جهانی قرار بگیرند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی اتحادیه جهانی کشتی جام جهانی جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی کوراش در این شهرستان خبر داد.

 عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • ایران و آذربایجان به سازش رسیدند؟
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد