Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌ها را اعلام کرد. بر این اساس؛ در محورهای شمالی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران–شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) گزارش شده‌است.

محور فیروزکوه دارای بارش برف و باران و محورهای هراز، چالوس، آزادراه تهران–شمال و آزادراه قزوین–رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان بارش برف و باران گزارش شده‌است.

محورهای مسدود شریانی نیز شامل دهگلان - حسین آباد، سقز – مریوان، ریگان – ایرانشهر، درگز – قوچان و آزادشهر – شاهرود هستند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور بندرخمیر- بندرلنگه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

محورهای دارای انسداد فصلی شامل گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند هستند.

محورهای مسدود غیرشریانی نیز شامل میل نادر – سفیدآبه، دیباج – گلوگاه، کوهرنگ – بازفت – مسجدسلیمان (گردنه‌های چری و شاه منصوری)، مهاباد – بوکان، سه راهی ایرانخواه – تکاب و دندی – تکاب است.

کد خبر 5410650

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت راهها جاده فیروزکوه شهرداری تهران شورای شهر تهران پلیس راهور خط ویژه حمل و نقل غلامحسین محسنی اژه ای آتش سوزی زنان دادگاه شهردار تهران روز زن سازمان قضایی نیروهای مسلح گردشگری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه

زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد