Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@19:02:32 GMT

واکنش سردار آزمون به تبعیدش در تیم دوم زنیت!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۸۳۹

سردار آزمون به اخبار کنار گذاشته شدنش از تیم زنیت سن‌پترزبورگ واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از خبرگزاری تاس روسیه؛ سردار آزمون در واکنش به شایعه کنار گذاشته شدنش از تیم زنیت پس از امضای قرارداد 5 ساله با بایرلورکوزن آلمان گفت: من هیچ کار اشتباهی نکرده‌ام. نمی‌دانم همه چه می‌خواهند. برای زنیت در سه ماه باقی مانده جانم را هم می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم دوم زنیت می‌روم و این موضوع اهمیتی ندارد.

قرارداد سردار آزمون با بایرلورکوزن آلمان از تابستان 2022 اجرایی خواهد شد. روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه اعلام کرده سردار آزمون به دلیل تخلف از مقررات پزشکی زنیت و خروج از هتل این تیم در امارات برای رفتن به محل امضای قرارداد با بایرلورکوزن به تیم دوم زنیت انتقال خواهد یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ بایر لورکوزن مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابرت آندریش: تا حالا فقط بایرن مونیخ بود، حالا وقت بایرلورکوزن است

هافبک شیرهای راین، ساختار قدرت فوتبال آلمان را به چالش کشید. 

رابرت آندریش امیدوار است بایرلورکوزن پس از دستیابی به نخستین قهرمانی خود در رقابت‌های بوندسلیگا، از این به بعد پای ثابت کورس قهرمانی این مسابقات باشد. 

طرفداری | به گزارش DAZN، تیم ژابی آلونسو پس از برد ۵-۰ امشب مقابل وردربرمن، مقام قهرمانی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ آلمان را به خود اختصاص داد. پس از مسابقه، هافبک ۲۹ ساله لورکوزن با پرسش جالبی مواجه شد که پاسخ جالب‌تری به آن داد. خبرنگار DAZN از آندریش پرسید:

بچه‌های 11 ساله به جز بایرن مونیخ، قهرمان دیگری را در آلمان را نمی‌شناسند. امروز چه چیز جدیدی را می‌توانیم به این بچه‌ها یاد دهیم؟

این که فقط بایرن مونیخ آنجا نیست. بایرلورکوزن هم وجود دارد و من امیدوارم که در آینده هم بایرلورکوزن باشد. اگر تا به حال فقط بایرن را دیده‌اید، حالا وقت بایرلورکوزن است! شما می‌توانید قهرمانی این تیم در آلمان را جشن بگیرید. و حالا بالاخره یک قهرمان آلمانی خوب داریم!"

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال
  • عکس| واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا
  • واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا + عکس
  • پایان هفته ۲۹ بوندسلیگای آلمان؛ قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن
  • رابرت آندریش: تا حالا فقط بایرن مونیخ بود، حالا وقت بایرلورکوزن است
  • تشویق شدید ژابی آلونسو توسط هواداران بایرلورکوزن پس از قهرمانی در بوندسلیگا آلمان / فیلم
  • بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد
  • هجوم هواداران بایرلورکوزن به زمین، پس از قهرمانی در بوندسلیگا آلمان / فیلم
  • رسمی؛ بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد