Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته دولتی تاجیکستان امروز (جمعه) گزارش کرد، در جریان درگیری مرزی با قرقیزستان دو تن کشته و ۱۰ تن دیگر از جمله شش افسر ارتش زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این کمیته گزارش کرد: در نتیجه این درگیری مرزی در بخش تاجیکستان ۱۰ تن از جمله شش افسر ارتش و چهار غیرنظامی زخمی شدند.

مقام‌های تاجیکستان همچنین اعلام کردند که دو تن در این درگیری کشته شدند که یک راننده آمبولانس و یک روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته دولتی تاجیکستان همچنین اعلام کرد اوضاع در مرز با قرقیزستان آرام است و در حال حاضر، کمیسیون مشترک مربوط به نهادهای مرتبط دو کشور در حال بررسی علت و دلایل این درگیری مرزی هستند که روز پنجشنبه رخ داد.

گارد مرزی قرقیزستان همچنین امروز گزارش کرد، نمایندگانی از این کشور و تاجیکستان با آتش بس و خروج کامل نیروهای مازاد در مرز که در جریان درگیری روز پنجشنبه مستقر شده بودند، توافق کردند. همچنین دو کشور با بازگشایی بزرگراه "باتکن-اسفنه" و انجام گشت‌های مرزی موافقت کردند.

گارد مرزی قرقیزستان همچنین اعلام کرد، در این دیدار هیات‌های دو طرف همچنین از منطقه‌ای که درگیری در آن رخ داده، بازدید کردند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید تا قرقیزستان ۵ امتیازی شود و کره جنوبی با یک امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و قرقیزستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

کد خبر 6085652

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت