Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@13:26:42 GMT

ستاره ولورهمپتون به بارسلونا پیوست

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۹۰۹

ستاره ولورهمپتون به بارسلونا پیوست

به گزارش مارکا، ترائوره محصول آکادمی بارسلونا است. او در کودکی به لاماسیا پیوست، تمام مراحل تمرینی را پشت سر گذاشت و زمانی که تنها ۱۷ سال داشت اولین بازی خود را برای تیم اصلی انجام داد. اما این فوتبالیست جوان به دلایل طبیعی نتوانست در خط حمله تیمی که نیمار، لیونل مسی و لوییس سوارز هم‌زمان درخشیدند، رقابت را تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۵، آداما با ۱۰ میلیون یورو به استون ویلا نقل مکان کرد و از آنجا به میدلزبورو رفت، جایی که تحت رهبری آیتور کارانکا شروع به درخشش کرد. ترائوره پس از گذراندن یک فصل در لیگ برتر، با میدلزبورو به چمپیونشیپ سقوط کرد، اما ریورساید را ترک نکرد و در عوض تلاش کرد تا به اوج بازگردد.

چلسی حاضر بود برای او ۳۰ میلیون پوند بپردازد. اما بعداً باشگاه رومن آبراموویچ به اهداف دیگری روی آورد و ولورهمپتون با ۱۸ میلیون او را به خدمت گرفت.

در ورزشگاه مولینوکس، آداما به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین بازیکنان لیگ برتر ظاهر شد. مدافعانی که در جناح راست ولورهمپتون روبه‌روی این اسپانیایی قرار می‌گرفتند، تنها با دیدن عضله‌های او دچار ترس می‌شدند.

آداما ترائوره در انتقالی قرضی تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ به بارسلونا خواهد پیوست. باشگاه کاتالان بند خرید ۳۵ میلیون یورویی آداما ترائوره را نیز در اختیار خواهد داشت.

در همان زمان، خود ترائوره ادعا کرد که عضلات متورم خود را مدیون ژنتیک است (آداما بومی مالی است)، نه سخت‌کوشی در باشگاه. می‌دانم که باورش سخت است، اما وزنه نمی‌زنم. این فقط ژن است. من فقط تمرین می‌کنم و توده عضلانی خود به خود افزایش می‌یابد.

ترائوره قدرت باورنکردنی را با سرعت باورنکردنی ترکیب کرد: FIFA ۲۱ او را با امتیاز ۹۶ به عنوان دومین بازیکن سریع جهان معرفی کردند (بهترین بازیکن کیلیان ام‌باپه است، سرعت او ۹۷ امتیاز تخمین زده شد). کیفیت اصلی بازی آدام دریبل‌های موفق است: در این فصل در لیگ برتر، او به طور متوسط ۴.۲ بار در هر مسابقه حریفان را شکست داده است. تنها آلن سن ماکسیمین از نیوکاسل بهترین نتیجه را دارد (۴.۳ ضربه) و سایر رقبا بسیار عقب هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آداما ترائوره بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث عصبانیت گوندوگان و مطرح کردن صحبت‌هایی از سوی او شد که به مذاق دیگر بازیکنان این تیم خوش نیامد.

این ستاره آلمانی که در پنجره نقل و انتقالاتی سال گذشته از منچستر سیتی به بارسلونا پیوست پس از این بازی مدعی شده بود که تصمیم آرائوخو برای خطا روی بازیکن حریف اشتباه بود و ۱۰ نفره شدن بارسا ضربه جبران ناپذیری به این تیم زد و شاید بهتر بود که او این فرصت را به دروازه‌بان تیم می‌داد که این توپ را مهار کند.

مطرح کردن این انتقادهای تند از سوی این بازیکن باعث شد که دیگر بازیکنان بارسلونا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و افرادی مانند سرخی روبرتو و ژول کنده با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بر حفظ اتحاد درون تیم تاکید کردند.

حالا نشریه موندو دیپورتیوو خبر داده است که گوندوگان قصد نداشت که به صورت خاص آرائوخو را هدف صحبت‌هایش قرار دهد و از اینکه چنین جوی ایجاد شده ناراحت و پشیمان است. او قصد دارد که به زودی صحبتی خصوصی با این هم تیمی‌اش داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که سوتفاهمی بین آنها وجود ندارد. این بازیکن حتی آماده است تا در صورتی که مصاحبه‌ای پیش از بازی برابر رئال مادرید انجام شود به صورت علنی درباره این موضوع توضیح دهد و از آرائوخو عذرخواهی کند.

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا