Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:51:40 GMT

بررسی وضعیت ۵ رشته در ستاد عالی برای آسیایی شدن

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۹۵۸

بررسی وضعیت ۵ رشته در ستاد عالی برای آسیایی شدن

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد عالی بازی های آسیایی روز شنبه به ریاست حمید سجادی وزیر ورزش تشکیل جلسه می دهد.

این نشست به ادامه بررسی وضعیت کاروان ایران برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اختصاص دارد. قرار است در این نشست شرایط ۵ رشته ای که برخی از آنها در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی هم حضور داشتند برای اعزام به چین مورد بحث قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش های صعودی، کبدی، اسکیت، تیر وکمان، فوتبال، هندبال، شنا شیرجه واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازیهای الکترونیک، سپک تاکرا و تنیس روی میز ۲۶ رشته ای هستند که اعزام ورزشکاران شان به بازی های آسیایی قطعی شده است.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی طی روزهای ۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال آینده به میزبانی هانگژو چین و در ۴۰ رشته برگزار می‌شود.

کد خبر 5410422

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد عالی بازیهای المپیک و آسیایی حمید سجادی بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال عراق مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال زنان ایران ویروس کرونا سردار آزمون مسابقات انتخابی جام جهانی مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران هندبال فوتبال زنان بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار دنا در این نشست ، برگزاری اجلاسیه شهدای دنا و کنگره ملی شهدای استان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی استان در سال جدید دانست و گفت: همه کمیته‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجلاسیه‌ای درخور شأن شهدا برگزار کنیم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دنا هم در این نشست گفت: ۳۳ کمیته در سطح استان و ۱۴ کمیته در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده است.
عرفانی مقام بیان کرد: یکی از شهرستان‌هایی که در بحث اجلاسیه برنامه‌های خوبی دارد شهرستان دنا است، ولی در برخی از کمیته‌ها که مسئول آن مدیران ادارات است، برنامه‌ها به کندی پیش می‌رود. 
وی تاکید کرد: این اجلاسیه مختص سپاه نیست، همه ما وظیفه همکاری و تلاش برای اجلاسیه شهدا را داریم.
عرفانی به مصوبات مهم این نشست اشاره کرد و گفت: نصب بیلبورد در ورودی شهرسی سخت از سمت محور یاسوج، نامگداری بلوار کمربندی به نام بلوار بسیج یا بلوار شهید سلیمانی و مزین کردن کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای شهرستان، رفع معارضات بلوار بسیج و نصب نماد و تمثال شهدا و همچنین ارسال گزارش کمیته‌ها توسط ادارات به سپاه جهت ارائه به استان و ستاد کنگره ملی از جمله این مصوبات است..
وی اضافه کرد: همه اقدامات ادارات اعم از خدمات رسانی‌ها، افتتاحیه‌ها و همه اقدامات عمرانی که صورت می‌گیرد باید با چشم‌انداز و نصب بنر استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی