Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام عین اللهی در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان های سیاهکل و لاهیجان عزیمت کرده است.

وزیر بهداشت در نخستین برنامه از حضور در سیاهکل بر مزار شهدای این شهرستان حاضر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی با حضور در منزل شهیدان حمید احمدیان و بهمن قهرمانی، با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت، سپس به بیمارستان غدیر سیاهکل رفت و از بخش‌های اورژانس و آزمایشگاه این مرکز درمانی بازدید و با کارکنان این بخش ها دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از کمربندی خیام، محور سیاهکل به سراوان و پروژه های درمانی و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه های عین اللهی در سیاهکل است‌.

وزیر بهداشت در ادامه به شهرستان‌های لاهیجان سفر خواهد داشت.

شهرستان سیاهکل با ۲ بخش مرکزی و دیلمان، هفت دهستان و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت، در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها ایرنا لاهیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا لاهیجان ایرنا لاهیجان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی