Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@15:22:33 GMT

حال و هوای برونئی از دهه 10 تا 80 میلادی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۹۶۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «برونئی / Brunei» کشوری است در جزیره بورنئو در جنوب شرقی آسیا پایتخت آن بندر سری بگاوان است. برونئی از جنوب با مالزی همسایه است و از شمال به دریای جنوبی چین پیوند می‌خورد. نام «برونئی» از واژه سانسکریت « varun» به معنی اقیانوس گرفته شده‌است این کشور کوچک با اکثریت مسلمان، در آسیا قرار دارد، بیش تر به دلیل نام پادشاهش و ثروت افسانه‌ای او شناخته شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول تاریخ تقریباً دور جزیره بونئو متعلق به قلمرو برونئی بود اما در سده نوزدهم سلاطین برونئی بخش کوچکی از قلمرو پیشینشان را زیر حکومت داشتند. بریتانیای کبیر به جایی که به صورت بهشت دزدان دریایی درآمده بود نظم و ترتیب داد و از 1888 تا 1971 این سرزمین را همسود خود کرد نفت در سال 1929 کشف شد. حکومت سلطان حسن البولکیاه در 1984 مجدداً برقرار شد. او در حال حاضر بزرگ‌ترین کلکسیون اتومبیل دنیا را در اختیار دارد که برخی از آنها منحصراً به سفارش او ساخته شده‌اند. حال و هوای برونئی از دهه 1910 تا 1980 میلادی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون تاریخ ویدیو وقایع اتفاقیه برونئی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد...

طرفداری| رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش فعلا برگزار نخواهد شد..
پروازهای کشورهای مختلف‌ به مقصد دبی، به دلیل جاری شدن سیل شدید و بی‌سابقه‌ در‌ امارات، لغو شده است. در همین راستا مسابقاتی که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

بنا بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا روزهای 31 فروردین تا 8 اردیبهشت به میزبانی جزیره کیش برگزار شود. تاریخ جدید به زودی اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد ناسالم شد
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • امروز هوای تهران پاک است
  • جزیره قبر ناخدا در جنوب ایران + فیلم