Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان صبح امروز در یک گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: این نشست با هدف ارائه راهکار در سطح استان هرمزگان برای رفع معضلات و چالش های قاچاق سوخت به کمک ارائه راهکار و با حضور صاحب‌نظران این حوزه از دانشگاه و ارگان های مرتبط برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ضرورت استفاده و ارائه راهکارهای مفید در حوزه سوختبری تاکید کرد و گفت: در این نشست، چالش‌ها مطرح و با بیان راهکارهای عملی و تبادل نظر در این خصوص، راهکارهای عملیاتی به دستگاه های اجرایی ارائه می‌شود.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان گفت: استان های مرز نشین به سمت استفاده بهینه از تعاونی های مرز نشینی و کولبری حرکت کرده، اما در هرمزگان با وجود پتانسیل بالا در این بخش هنوز از آن به خوبی استفاده نشده است. 

صالحی ادامه داد: نشست تخصصی «قاچاق سوخت؛ چالش‌ها و راهکارها» روز دوشنبه، ۱۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در محل مرکز آموزش عالی میناب به صورت حضوری و به‌ صورت مجازی از طریق آدرس پیج اینستاگرامی دادرسانه هرمزگان به آدرس dadresane_hor برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا صالحی بررسی قاچاق سوخت بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان در سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

کد خبر 745862

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان